  • Data: 2006-06-27 19:28:56
    Temat: Re: [mbank] Kredyt hipoteczny w CHF
    Od: "Menek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyjaśniam już to z mbankiem. Póki co jednak nieuzyskałem
    sensownej odpowiedzi.

    Hmmm. A może symulacja marcowa nie uwzględniała nieco
    wyższego oprocentowania, jakie zapewne masz teraz, ponieważ
    mogłeś jeszcze nie dostarczyć odpisu z sądu. (Założenie
    poczynione bazując na własnym doświadczeniu). Mam podobnej
    wysokości kredyt oraz oprocentowanie X, ale do czasu
    dostarczenia kompletu dokumentów wynosiło ono X+1, co może
    dać jakieś kilkadziesiąt PLN więcej na pierwszej racie niż
    wychodziło na symulacji. Sprawdź umowę. Powinieneś mieć tam
    taki zapis odnośnie zabezpieczeń. Jeśli się wzór umowy nie
    zmienił, to powinien być to pkt 8 w pierwszym paragrafie.

    Pozdrawiam,
    --

    Menek