  • 1. Data: 2004-12-11 08:17:43
    Temat: mKarty w Amazon
    Od: "promyk" <w...@g...pl>

    chcialem zrobic zakupy w amerykanskim amazonie -
    czy ktoras z dwoch ponizszych kart nadaje sie do takich
    zakupow:
    - visa electron debetowa
    - visa electron kredytowa
    obie nie sa embosowane (nie maja tloczenia)

    czy gdyby sie okazalo, ze obie do tego sie nie nadaja
    to czy bedzie sie do tego nadawala visa classic ta ktora
    teraz promuja wspolnie z wirtualna polska ???

    dziekuje,
    promyk

  • 2. Data: 2004-12-11 08:59:26
    Temat: Re: mKarty w Amazon
    Od: Marek J <m...@i...wytnijto.pl>

    Karty Visa Electron mbanku nie działają zdalnie, natomiast wszystkie
    karty embossowane, w tym Visa Classic WP, będą działały bez problemu.
    Można też próbować wirtualną eKartą.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 3. Data: 2004-12-11 19:57:18
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Można też próbować wirtualną eKartą.

    Przechodzi bez problemu i...
    ...łyka te horrrrrrendalne koszty przesyłki z USA :-)
    Chociaż w Amazonie to i tak pikuś w porównaniu z mniejszymi sklepami.

    Jacek

  • 4. Data: 2004-12-12 20:50:10
    Temat: Re: mKarty w Amazon trochę OT - amazon i koszty przesyłki
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Mike3e napisał:
    > hehe, widze znajoma twarz :)
    >
    > a co do dvd z australi polecam jeszcze www.ezydvd.com.au
    > mimo iz sam tam nie kupowalem to jednak slyszlem wiele pochlebnych opini
    >
    > no i te ceny.... ;)

    Ceny bardzo przystępne. No i w ofercie są zagraniczne filmy z
    kilkunastoma wersjami językowymi napisów, m.in. z polskimi. :)

    K.

  • 5. Data: 2004-12-12 22:18:56
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    Dnia 04-12-11 20:57, Użytkownik Jacek napisał:

    > Przechodzi bez problemu i...
    > ...łyka te horrrrrrendalne koszty przesyłki z USA :-)
    > Chociaż w Amazonie to i tak pikuś w porównaniu z mniejszymi sklepami.
    >
    > Jacek

    Horendalne koszty to są w Amazon.co.uk albo w Amazon.de

    Lokalizacja o rzut beretem od Polski a koszty do Polski są jak do
    "reszty świata"

    Zastanawia mnie, czemu z Amazon.co.uk jest taniej do Grecji niż do Polski.
    Ani nie bliżej, ani nie łatwiej (też mają swoje dziwne literki)
    i nie można zwalać już na eurogranicę.

    czy zna ktoś może sklepy wysyłające do Polski w rozsądnych cenach
    ksiązki/dvd ...?

    Rafał

  • 6. Data: 2004-12-13 16:11:48
    Od: "Mike3e" <j...@p...to.podam>

    Do dvd polecam dvdcrave.com
    moze i australia ale ceny sa swietne i koszty wysylki to ok 10zł za plyte
    dvd. :)

    Mike3e

  • 7. Data: 2004-12-13 16:43:45
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Mike3e napisał:
    > Do dvd polecam dvdcrave.com
    > moze i australia ale ceny sa swietne i koszty wysylki to ok 10zł za plyte
    > dvd. :)

    Tyle, ze region nie ten (tzn nie zawesze ten, mimo ze tez PAL). Ale ja
    tez polecam dvdrave.com , cena przesylki z Autsralii kosztuje troszke
    wiecej niz przesylka wewnatrz Polski. Ponadto czasem sa promocje i
    wysylka jest jeszcze tansza.

    --
    Mithos