  • Data: 2004-12-24 12:18:20
    Temat: Re: mBank w 2004 roku - ciekawe dane
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał:

    > Eee - ja nie o takich statystykach mowie. Liczba rachunkow w mBanku nie
    > mowi praktycznie o niczym. Liczba klientow - juz bardziej (jak pomnozymy
    > przez wspolczynnik kont aktywnych ;) - pytanie ile on wynosi 0,7-0,8?

    0,7-0,8 to oni by chcieli mieć :) Ja myśle, ze bliżej im do 0,6 :->>
    Nie zmienia to jednak faktu, ze z tą baza da sie pewnie dużo jeszcze
    zrobić...

    > Albo jak sie porowna "twarde" dane. Okazuje sie, ze nawet wtedy mBank ma
    > baaardzo dobra pozycje. Mimo marketingowego zaciecia w podawaniu pewnych
    > danych. Dlatego mnie dziwi udowadnianie jakis rzeczy przez niektore osoby.
    > Jesli ja patrze na dane ze ZBP i widze tam wysoka pozycje mBanku - to od
    > razu widze, ze podawana przez nich liczby _maja_ potwierdzenie.

    > Oczywiscie taki konkurent moze byc sola w oku wielu - a metoda obrony jest
    > bagatelizowanie wynikow, ale niestety dla nich - fakty sa inne.

    Masz rację :) Detal BRE pomimo wszelkich narzekań naprawdę jest dobry. Nie
    wiem jakie dane bedą na koniec roku, ale wg. mnie na koniec stycznia
    Multi+mB beda mieć 1 MILION _klientów_ !

    > Jesli tylko mBank zbuduje stabilna akcje kredytowa.......

    Dalsza drogę i plany mBanku już widać. Ja myśle, że teraz nowy Prezes (SL)
    wyciągnie jakiegoś asa z rękawa ...... tylko, ze tym razem to bedzie dotczyć
    Multibanku. Wydaje mi sie, ze teraz tylko czekaja aż Multi będzie
    rentowny....

    --
    Witek