  • 1. Data: 2010-01-05 21:08:27
    Temat: mBank umiera
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Działa jak w agonii. Strony https otwierają się po kilka minut. Albo
    i nie. U was to samo?

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 2. Data: 2010-01-05 21:29:43
    Temat: Re: mBank umiera
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2010-01-05 22:08, Zbynek Ltd. pisze:
    > Witam
    >
    > Działa jak w agonii. Strony https otwierają się po kilka minut. Albo
    > i nie. U was to samo?

    Nie

    Darek

  • 3. Data: 2010-01-05 21:34:06
    Od: Bogdan <m...@a...you>

    On Tue, 05 Jan 2010 22:08:27 +0100, Zbynek Ltd. wrote:

    > Witam
    Strzała :)

    > Działa jak w agonii. Strony https otwierają się po kilka minut. Albo i
    > nie. U was to samo?
    U mnie jedynie się "przyciął" przy próbie wygenerowania historii
    operacji. Poza tym śmiga od kliknięcia.
    Może gdzieś po drodze coś (np. jakiś router) przycina?

    --
    Bogdan

  • 4. Data: 2010-01-05 21:40:48
    Temat: Re: mBank umiera, Twój pies przestanie działać, a sam kiedyś zdechniesz
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    .. i sam sobie będziesz winien, boś zdewaluował słowa
    które Cię wyróżniały jako człowieka i osobę.

  • 5. Data: 2010-01-05 21:51:30
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    S.T. napisał(a) :
    > .. i sam sobie będziesz winien, boś zdewaluował słowa
    > które Cię wyróżniały jako człowieka i osobę.

    Ech, filozof gumniany.
    Takie czasy. Tyle techniki nas otacza dzisiejszymi czasy, iż żeby
    trochę przyjemniej się czuć w tym świecie, to nadaje się (nawet
    podświadomie) cechy antropomorficzne wielu wynalazkom rodem z
    fabryki. Ale to już zupełnie inna bajka, na inną grupę...

    --
    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 6. Data: 2010-01-05 23:36:29
    Od: Alias Awatar <a...@a...eu>

    Zbynek Ltd. pisze:
    > Witam
    >
    > Działa jak w agonii. Strony https otwierają się po kilka minut. Albo
    > i nie. U was to samo?

    a co napisałem o 22:05?
    AA