eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank szybkiego reagowania › Re: mBank szybkiego reagowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank szybkiego reagowania
    Date: Fri, 31 Jan 2014 00:26:46 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 21
    Message-ID: <lcen3r$o2r$1@node1.news.atman.pl>
    References: <lcc705$ide$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178.183.254.200.dsl.dynamic.t-mobile.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1391124411 24667 178.183.254.200 (30 Jan 2014 23:26:51
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Jan 2014 23:26:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.2.0
    In-Reply-To: <lcc705$ide$1@usenet.news.interia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:599682
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-01-30 01:39, Aicha pisze:
    > Zastrzegłam dziś rano delfinkową kartę (konto otworzyłam dla darmowego
    > internetu mobilnego, a teraz pamiętanie o comiesięcznym przelewaniu kasy
    > i wykorzystywaniu jej zrobiło się uciążliwe). Już po godzinie zadzwoniła
    > konsultantka z pytaniem dlaczego im to robię, skoro mam bezpłatne konto
    > :)
    Po godzinie?? Wczoraj likwidowałem kartę rodzicielce i przerzucałem
    wszystkie środki do innego banku. Zajęło mi to może ze 3 minuty, nie
    zdążyłem się wylogować, a już był telefon z pytaniem co się dzieje :->

    > Musiałam się dłuższą chwilę bronić, bo pani mnie długo przekonywała,
    > że 100 PLN to przecież tak mało. Poskutkowały dopiero "inne
    > zobowiązania". Uff... jedna karta mniej, następny do odstrzału będzie
    > Credit Agricole.
    Naprawdę musiałeś się w tak wyrafinowany sposób bronić? Rodzicielka
    ostro pojechała wytykając nowy interfejs, którego nie jest w stanie
    ogarnąć jako starsza osoba i lepszą ofertę innych banków. Poskutkowało :-)

    --
    Pozdrawiam
    Maciek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1