  • 1. Data: 2015-11-09 06:06:56
    Temat: mBank - przelewy
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Czy możecie zlecić przelew w mbanku?
    Ja otrzymuję SMS, wklepuję w odpowiednie pole, po czym zaczyna się
    kręcić czerwone kółeczko. i nic.
    A po jakimś czasie wyświetla się:
    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna.
    Prosimy spróbować ponownie.
    Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Telefonicznej...
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    pain, n.:

  • 2. Data: 2015-11-09 17:40:36
    Temat: Re: mBank - przelewy
    Od: xbartx <x...@b...net>

    W dniu 09.11.2015 o 06:06, Kamil Jońca pisze:

> [...]
    > Prosimy spróbować ponownie.
    > Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Telefonicznej...

    Coś chyba im zaczął ten system żyć własnym życiem. Ja mam konto w
    mbanku, którego nie używam ale nie mam czasu kiedy pójść i zamknąć. Na
    weekend musiałem się po coś tam zalogować. Hasło mam zapisane w
    lastpass, więc nie ma mowy o pomyłce. Wpisuję pierwszy raz - hasło,
    niepoprawne. Wpisuję drugi raz na zasadzie ctrl+c/v i znowu to samo i od
    razu blokada dostępu po drugim razie.
    Dzisiaj zalogowałem się na konto rodziców aby zrobić kilka przelewów. W
    trakcie mojej sesji zmienił się stan konta, bo przyszły dwa przelewy,
    których nie było w historii rachunku za to 'menadżer finansowy' czy jak
    mu tak już widział. Co dziwne po wylogowaniu się i ponownym logowaniu
    dalej to samo - saldo konta powiększone o dwa przelewy, których w
    historii brak.

    Xenocide