  • 1. Data: 2002-09-19 15:54:50
    Temat: mBank -prezent dla klientów ?
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Od 1 października 2002 roku opłata za odnowienie karty Visa Electron
    wydawanej do rachunku eMAX będzie wynosiła:

    a.. dla posiadacza rachunku - 36 zł
    a.. dla pełnomocnika ogólnego - 36 zł
    a.. dla pełnomocnika rodzajowego - 36 zł
    Oznacza to, że opłatą za odnowienie karty zostaną objęci wszyscy Ci Klienci,
    którym termin ważności karty przypada na koniec listopada.

  • 2. Data: 2002-09-19 16:06:28
    Temat: Re: mBank -prezent dla klientów ?
    Od: "Piotr Czerewko" <p...@I...pl>

    przepraszam, skąd się urwałeś?

    pozdr,
    Piotrek

  • 3. Data: 2002-09-19 16:07:37
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Janek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Oznacza to, że opłatą za odnowienie karty zostaną objęci wszyscy Ci
    Klienci,
    > którym termin ważności karty przypada na koniec listopada.

    Jak dla mnie to na koniec pazdziernika.
    Waznosc mojej karty do eMaxa - 09/02 - dzis dostalem wznowiona.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-09-19 16:32:52
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Czerewko" <p...@I...pl> napisał w wiadomości
    > przepraszam, skąd się urwałeś?

    Z nadziei tych, którzy jeszcze do dziś myśleli, że chodzi o nowe karty, a
    nie wznawiane
    i to w terminie wysyłki, a nie ważności
    :-(

  • 5. Data: 2002-09-19 16:47:26
    Od: g...@p...gazeta.pl

    Hmmmm, opłaty pobierane są od 1 października, a opłatą objęte będą karty,
    których termin ważności mija z końcem listopada. To co, jak termin ważności
    kończy mi się 31 października to zapłacę, czy nie?

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2002-09-19 16:55:33
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Hmmmm, opłaty pobierane są od 1 października, a opłatą objęte będą
    > karty, których termin ważności mija z końcem listopada. To co, jak
    > termin ważności kończy mi się 31 października to zapłacę, czy nie?

    No raczej nie:
    "Oznacza to, że opłatą za odnowienie karty zostaną objęci wszyscy Ci
    Klienci, którym termin ważności karty przypada dopiero na koniec listopada."

    http://www.mbank.com.pl/wiecej/aktualnosci/index.htm

    Można stąd wywnioskować, że karty odnawiane są w miesiącu poprzedzającym
    utratę ważności, zostawiają sobie ostatni miesiąc na wysłanie i spokojną
    wymianę.

  • 7. Data: 2002-09-19 17:00:05
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Można stąd wywnioskować, że karty odnawiane są w miesiącu poprzedzającym
    > utratę ważności, zostawiają sobie ostatni miesiąc na wysłanie i spokojną
    > wymianę.

    O to cos zmienili ;-) wrzesien mial byc za free ;-) miesieczny poslizg.

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-09-19 17:03:52
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Jarosław Popiel wrote:

    > O to cos zmienili ;-) wrzesien mial byc za free ;-) miesieczny
    > poslizg.

    To znaczy nie tyle zmienili - obiecywali, ze wszersien na pewno, natomiast
    dalej to "jeszcze nie zostaly podjete decyzje" - tak zeznawala (najczesciej)
    mLinia.
    Wiec podjeli decyzje, ze jeszcze miesiac i dadza szanse zrezygnowac z
    przedluzania do polowy pazdziernika (45 dni przed koncem waznosci - NB to
    potwierdza, ze "odnowienia" dokonuja w drugiej polowie miesiaca
    poprzedzajacego ostatni miesiac waznosci).

  • 9. Data: 2002-09-19 19:16:08
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

> [...]
    > potwierdza, ze "odnowienia" dokonuja w drugiej polowie miesiaca
    > poprzedzajacego ostatni miesiac waznosci).

    BTW: Karta jst odnawiana automatycznie? I automatycznie sciagane pieniadze?
    Musze sie pilnowac, aby nie zaplacic?

    GreG

  • 10. Data: 2002-09-19 21:14:14
    Od: "Alek" <y...@s...cyf-kr.edu.pl>

> [...]
    > potwierdza, ze "odnowienia" dokonuja w drugiej polowie miesiaca
    > poprzedzajacego ostatni miesiac waznosci).
    chyba kazdy bank tak robi? po to sa zwykle te 45 dni
    Al