  • Data: 2008-04-03 22:42:22
    Temat: Re: mBank podwyższa oprocentowanie.
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:ft3jdl$1hd$1@flis.man.torun.pl...

    > Więc policzmy, ile trzeba trzymać w maju. :) OK?

    Okej. ;-) Jak chcesz. ;-)

    > -- odsetki na eMaxach+ w maju są stałe i wynoszą 7%
    > -- mamy do wpłacenia 10800 i do dyspozycji
    > 4 eMaxy+ oraz dowolną liczbę eKont i eMaxów
    >
    > -- eMaxy w maju są oprocentowane stale tak samo
    > (podasz, ile)

    1,85%

    > -- eKonta w maju są nieoprocentowane
    >
    > -- podatki do 2.499999999 są zaokrąglane do zera;
    > powyżej 2.499999999 są zaokrąglane do pełnych złotówek
    > wg określonych zasad (podasz te zasady -- znam kilka

    Normalne matematyczne metody zaokraglania. Podstawa do pełnych złotych, z
    tego 19% i to do pełnych złotych.

    > i nie wiem, ile wynosi ten podatek -- 19% czy 20%;
    > chyba/mniemam_że 20%)

    19%.

    Dla wybranej kwoty optimum wygląda następująco:

    dajemy 3x2268,22 + 1x3950,25 na eMaxPlusy oraz 1x45,09 na eMax. Mamy brutto
    odsetek 64,03 zł minus 10 zł podatku, to daje 54,03 zł netto. Jesli uważasz,
    że możesz to przebić to proszę bardzo. :-)

    pozdrawiam, marekz