  • 11. Data: 2004-01-28 14:01:52
    Temat: Re: mBank , oplaty ile mozna
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    zzenio wrote:

    > Nareszcie mądry tekst, logiczny. Zapodaj go ma forum mB, chociaż tam ciągle nie
    > mozna sie dostać. Niech te wszystkie płaczki poczytają, może dotrze pod te
    > wyprostowane kopułki. Ja tam nie ewakuuje sie.
    > pzdr. zzenio

    nie dotrze do nich nic. nie przyjma do glowy w ogole takich faktow

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 12. Data: 2004-01-28 16:20:20
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości

    > Ja mam 2 konta w mBanku (prywatne i firmowe), moja żona jest klientką
    > Inteligo, i choć nie pochwalam tego, co "mBank wymyślił", to uważam, że i
    > tak będzie to najtańsza oferta bankowosci elektronicznej na rynku
    polskim...

    a czytales taryfe vw? konto standard..

  • 13. Data: 2004-01-28 16:28:15
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości

    > polskim...
    >
    > a czytales taryfe vw? konto standard..

    Niestety nie.
    Ale chętnie przejrzę...
    Masz może gotowy link, czy mam szukać...
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...

  • 14. Data: 2004-01-28 16:37:33
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    > Masz może gotowy link, czy mam szukać...

    prosze bardzo pakiet standard:
    http://www.vwbankdirect.pl/indexindywidualna.html

  • 15. Data: 2004-01-28 17:38:01
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    > Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości

    > prosze bardzo pakiet standard:
    > http://www.vwbankdirect.pl/indexindywidualna.html

    Oferta dość ciekawa, ale:
    1. Brak opłat za przelewy - czy przypadkiem za 3 miesięce nie wprowadzą...
    2. Potrzebuję szybko 100,-PLN w gotówce - kosztuje mnie to 1,50-
    3. Oferują token i ubezpieczenie _gratis_ - ważny argument...
    Reasumując:
    Każdy z nich (VW i mBank mają swoje plusy i minusy)
    W każdym bądź razie oferta warta przemyslenia...
    Być może skorzystam...
    Dziękuję...

  • 16. Data: 2004-01-28 17:43:47
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    > 1. Brak opłat za przelewy - czy przypadkiem za 3 miesięce nie wprowadzą...

    tego nigdy nie przewidzisz:(

    > 2. Potrzebuję szybko 100,-PLN w gotówce - kosztuje mnie to 1,50-

    a ja otworze w vw-jest darmowe, wiec przetestuje i jak mi sie spodoba, to
    sie porzeniose z mbanku lub zostawie mbank wlasnie na male wyplaty - tez
    rozwiazanie, nie?

    przy vw jest jeszcze jeden minus - limit kredytowy tylko do 5000 zl przy
    koncie standard. przy mbanku - max. 30.000. ale akurat dla mnie nie jest to
    argument przetargowy.

  • 17. Data: 2004-01-28 17:50:04
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    > Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości

    > tego nigdy nie przewidzisz:(

    Masz rację...
    Swoją drogą - mBank się mocno afiszował "wszystkim bezpłatnym"...

    > a ja otworze w vw-jest darmowe, wiec przetestuje i jak mi sie spodoba, to
    > sie porzeniose z mbanku lub zostawie mbank wlasnie na male wyplaty - tez
    > rozwiazanie, nie?

    IMHO rozumujesz słusznie...

    > przy vw jest jeszcze jeden minus - limit kredytowy tylko do 5000 zl przy
    > koncie standard. przy mbanku - max. 30.000. ale akurat dla mnie nie jest
    > argument przetargowy.

    O kredytach nie czytam wogóle...
    Nie interesują mnie obecnie wcale...

  • 18. Data: 2004-01-28 18:42:44
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Wed, 28 Jan 2004 15:01:52 +0100, GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org> wrote:

    >nie dotrze do nich nic. nie przyjma do glowy w ogole takich faktow

    Fakty sa takie, ze np. w UK prowadzenie kont i przelewy sa darmowe, a bank jest
    na kazdym rogu wiekszej ulicy, wiec koszty maja proporcjonalnie wieksze, choc
    zyski oczywiscie tez w porownaniu z pl bankami.
    Chodzi mi tylko o wskazanie, ze bank moze zarobic bez wprowadzania oplat za
    podstawowe uslugi (z taka idea przeciez zakladano mbank), a tylko obracajac
    pieniedzmi klientow, zatem uznawanie tego co sie dzieje w Polsce z oplatami w
    bankach za normalne nie jest do konca normalne.

    dn

  • 19. Data: 2004-01-28 19:42:57
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    > IMHO rozumujesz słusznie...

    jeszcze jednak wada - brak mozliwosci otworzenia konta wspolnego. mnie to
    komplikuje sprawy strasznie:(((( to ja nie mam alternatywy dla mbanku:((((
    lukas slaba oferta, reszta bankow droga:(((

  • 20. Data: 2004-01-28 19:57:49
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bv93dj$2sp$...@m...aster.pl,
    rena <r...@a...pl>:
> [...]
    > mnie to komplikuje sprawy strasznie:(((( to ja nie mam alternatywy
    > dla mbanku:(((( lukas slaba oferta, reszta bankow droga:(((

    Bez przesady, poszukaj troche. Nordea moze?

    --
    Robert