  • 11. Data: 2009-07-02 09:52:06
    Temat: Re: mBank - oplata za hasla jednorazowe
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    T...@s...in.the.world writes:

    > OK. Dzwonilem do mLinii - podobno byla jakis blad w systemie i juz
    > wszystkim anulowali te oplaty.
    >
    > Jeszcze nie sprawdzalem czy rzeczywiscie.

    Nie potwierdzam.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 12. Data: 2009-07-02 15:54:03
    Od: "maciej j." <m...@p...onet.pl>

    mialem dokadnie to samo....tak wiec to nie jednostkowy przypadek tylko
    przypadkowy lub nie blad w systemie. wczoraj napisalem reklamacje i dzis
    dostalem odpowiedz ze naprawia swoj blad. nurtuje meni tylko pytanie ile osb
    nie zauwazy tego bledu na swoim saldzie i/lub odpuszcza a bank zostanie z
    cudza kasa. widocznie nie zwracaja nieslusznie pobranych pieniedzy z
    automatu skoro ktos juz to wczesniej zglaszal i nie wszytkim zwracaja
    pieniadze a dzieje sie to dopiero po osobiscie wniesionej reklamacji....
    oj mbank.... a kiedys tak cie wszystkim zachwlalem. budowanie marki trwalo
    bardzo dlugo... ale szybko mozna ja stracic. szczegolnie jesli klientami sa
    internauci gdzie informacja bardzo szybko sie roznosi.....

    pozdrawiam grupowiczow

    __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database
    4209 (20090702) __________

    http://www.eset.com

  • 13. Data: 2009-07-02 20:49:18
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h2il74$o70$1@news.onet.pl>,
    "maciej j." <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > automatu skoro ktos juz to wczesniej zglaszal i nie wszytkim zwracaja
    > pieniadze a dzieje sie to dopiero po osobiscie wniesionej reklamacji....

    E, wydaje mi sie, ze nie.
    Jeszcze raz - w moim przypadku ta oplata zostala pobrana jakos w
    weekend. Zauwazylem to nocy z niedzieli na poniedzialek. Zadzwonilem do
    nich w poniedzialek.
    Zreszta sprawa dotyczyla dwoch rachunkow.
    Ale konsultant od razu stwierdzil, ze oplata JUZ zostala przez nich
    anulowana i nic nie musze reklamowac.
    Nawet telefonicznie.

    POzdrav
    TA

  • 14. Data: 2009-07-05 18:22:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > a próbowałaś kiedyś wykonać przelew w mbanku korzystając z przeglądarki
    > w telefonie i jednocześnie odbierając SMSa z autoryzacją na tym samym
    > telefonie?

    ja kiedys miałem cos gorszego - uzywałem mbanku w laptopie biorac dostep
    przez podlaczona komórke.
    Wtedy rowniez nie chciały smsy dochodzic. Ale jest opcja potwierdz pozniej
    - stwierdziłem, ok - spisze hasła, wejde do netu i potwierdze. I kolejny
    zonk - okazało sie ze pozniejsze potwierdzanie to tylko na mlini.
    Ale i tak korzystam z smsów - sposób na pewno troche bardziej podatny na
    wszelkiego rodzaju wawrie i dziwne sytuacje ale mimo wszystko dla mnie
    wygodniejszy.

    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych
    wyrosną starzy, wkurwieni..?" J. Kofta

  • 15. Data: 2009-07-10 11:34:41
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    T...@s...in.the.world writes:

    > OK. Dzwonilem do mLinii - podobno byla jakis blad w systemie i juz
    > wszystkim anulowali te oplaty.
    >
    > Jeszcze nie sprawdzalem czy rzeczywiscie.

    Wyglada na to ze wlasnie zwrocili te oplaty (bez skladania reklamacji),
    wiec jak dla mnie przynajmniej sprawa jest zakonczona.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 16. Data: 2009-07-10 13:10:04
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > nurtuje meni tylko pytanie ile osb nie zauwazy tego bledu
    > na swoim saldzie i/lub odpuszcza a bank zostanie z cudza kasa.

    Martwisz się zupełnie bezzasadnie,nie zostanie z niczyją kasą.
    Byłem na urlopie, o niczym nie wiedziałem i niczego nie reklamowałem,
    po powrocie zastałem komunikat systemowy,
    że pomyłkowo pobrana prowizja zostanie zwrócona,
    a w historii rachunku znalazłem 2 obciążenia z datą 30.06/1.07
    i 2 zwroty z datą 2.07.

  • 17. Data: 2009-07-10 13:19:54
    Od: MałgosiaK <m...@g...com>

    On 10 Lip, 15:10, "S.T." <n...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > że pomyłkowo pobrana prowizja zostanie zwrócona,
    > a w historii rachunku znalazłem 2 obciążenia z datą 30.06/1.07

    Było dokładnie tak jak pisze S.T.
    wszystkie opłaty które były błędnie pobrane zostały zwrócone. Klienci
    otrzymali stosowny komunikat.
    Za zaistniałą sytuację jeszcze raz przepraszam w imieniu mBanku

    Małgosia Kowalska mBank