  • 1. Data: 2006-04-13 12:32:48
    Temat: mBank - odsetki w kredycie odnawialnym
    Od: "DarekM" <d...@o...pl>

    Witam,

    Chcialbym sie dowiedziec ile zaplace odsetek mbankowi za 1-dniowa zwloke
    splaty raty kredytu odnawialnego (kwota rzedu 300PLN) - wiem ze znajde to
    pewnie w umowie albo na stronie, ale w tej chwili jestem poza domem
    (powiedzmy ze w delegacji) i nie mam dostepu ani do umowy ani do WWW (tylko
    grupy dyskusyjne) i stad pytanie. Jestem niezmiernie ciekawy - bo qrcze
    skleroza i przegapilem o 1 dzien termin splaty :-(

    Pozrdawiam,

    DarekM

  • 2. Data: 2006-04-13 13:03:36
    Temat: Re: mBank - odsetki w kredycie odnawialnym
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 13 Apr 2006 14:32:48 +0200, "DarekM" <d...@o...pl>
    wrote:

    >Chcialbym sie dowiedziec ile zaplace odsetek mbankowi za 1-dniowa zwloke
    >splaty raty kredytu odnawialnego (kwota rzedu 300PLN) - wiem ze znajde to

    pewnie około 20 groszy
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2006-04-13 14:28:14
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    "DarekM" <d...@o...pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Chcialbym sie dowiedziec ile zaplace odsetek mbankowi za 1-dniowa zwloke
    > splaty raty kredytu odnawialnego

    rata kredytu odnawialnego?
    co to takiego?

    kursor

  • 4. Data: 2006-04-13 16:08:32
    Od: Daroot <d...@p...onet.pl>

    DarekM napisał(a):
> [...]
    > grupy dyskusyjne) i stad pytanie. Jestem niezmiernie ciekawy - bo qrcze
    > skleroza i przegapilem o 1 dzien termin splaty :-(

    A mi sie wydaje ze nic. Mi sie zdarza czasem przegiac 2-3 dni (zalezy od
    wyplaty - terminu) i zadnych odsetek nie place... Bynajmniej nic o tym
    nie wiem :D

  • 5. Data: 2006-04-13 21:04:20
    Od: "Boa" <u...@u...wroc.usuntopl>

    > Chcialbym sie dowiedziec ile zaplace odsetek mbankowi za 1-dniowa zwloke
    > splaty raty kredytu odnawialnego (kwota rzedu 300PLN) - wiem ze znajde to

    A jakie Ty masz raty w kredycie odnawialnym?

    Boa.

  • 6. Data: 2006-04-14 06:26:34
    Od: "DarekM" <d...@o...pl>

    > A jakie Ty masz raty w kredycie odnawialnym?
    >
    > Boa.

    Nazywaj to jak chcesz - mi znika co miesiac podobna kwota z konta - wiec jak
    dla mnie to sa raty ;-)

    Pozdro i Wesolych Swiat 4 all

    DarekM

  • 7. Data: 2006-04-14 07:26:26
    Od: "Krasnal \(Zabrze\)" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DarekM" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nazywaj to jak chcesz - mi znika co miesiac podobna kwota z konta - wiec
    > jak
    > dla mnie to sa raty ;-)
    >
    > Pozdro i Wesolych Swiat 4 all
    >
    > DarekM

    Tak, żeby wyjaśnić :)

    Co miesiąc płacisz odsetki od wykorzystanej kwoty kredytu odnawialnego....w
    dniu księgowania odsetek musisz po prostu mieć odpowiednią ilość kasy na
    koncie i Ci ściagną....jeśli nie masz odpowiedniej ilości kasy na koncie to
    przekroczysz limit i będziesz miał DEBET (który jest zdecydowanie inaczej
    oprocentowany) a tego to już banki nie lubię :)

    Co do kosztów - nawet przy twoim limicie kredytu odnawialnego (tak około 30
    000 pewno) i "racie" 300 zł odsetki będę znikome....

    Ale jak już pisałem - banki nie lubią, jak ktoś przekracza limity...

    Wesołych Świąt dla wszystkich i oby nam limitów na kartach starczyło na
    święta :)

    Pozdrawiam

    Krasnal, GG#1103

  • 8. Data: 2006-04-14 09:41:53
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Nazywaj to jak chcesz - mi znika co miesiac podobna kwota z konta - wiec jak
    > dla mnie to sa raty ;-)

    A czy przypadkiem nie masz na myśli kredytu _ratalnego_ ? No chyba ze
    mowimy o samych odsetkach kredytu odnawialnego...