  • 11. Data: 2006-12-29 22:41:08
    Temat: Re: mBank - o co chcielibyscie ich zapytac?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Maseł napisał(a):

    > 4. Bankomaty euonetu - ile zarabiaja na wyplatach dokonywanych przez
    > nieswiadomych uzytkownikow z "prawie euronetow" i kiedy poinformuja w
    > swoim serwisie transakcyjnym jak odroznic prawdziwego darmowego euroneta
    > od "niby euroneta" (bo czasami stoja dwa takie w jednym markecie -np.
    > Makro darmowy euronet tuz przed bramka a platny tuz za bramka - i z tego
    > co wiem to mlinki codzienni przyjmuja reklamacje od
    > klientow ktorzy sie za pozno spostrzegli, ze naklejki euronetu nie
    > wystracza do darmowych wyplat)

    Konkretny przykład poproszę - bankomaty której sieci "udają" bankomaty
    sieci Euronet? Bo właśnie ostatnio ten temat był wałkowany na grupie i
    jakoś nie było ŻADNEGO przykładu.

  • 12. Data: 2006-12-29 23:54:28
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > jak odroznic prawdziwego darmowego euroneta
    > od "niby euroneta" (bo czasami stoja dwa takie w jednym markecie -np.
    > Makro darmowy euronet tuz przed bramka a platny tuz za bramka ...

    Które Makro? Bo 'poluję' na takiego 'niby-euroneta' już ze 3 lata
    i jakoś wciąż bez skutku ...

  • 13. Data: 2006-12-30 10:00:09
    Od: "Slawek Kos" <s...@g...pl>

    RobertS <r...@x...pl> napisał(a):

    > witam
    >
    > gdybyscie mieli szanse zadac kilka pytan osobie z kierownictwa mBanku
    > to o co byscie zapytali?

    4. Kiedy w mbanku pojawi sie mozliwość wykonywania przelewów w EUR za
    niewielką zryczałtowaną opłatą (jak w innych bankach? ("płatności
    regulowane")

    Slawek

  • 14. Data: 2006-12-30 12:31:18
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Telly Savalas napisał(a):

    > 6. Jaki % ma mBank dla siebie od każdego doładowania telefonu po przez
    > mTransfer/serwis transakcyjny?

    tego to ci nie powiedza, ale jest to uzaleznione od wartosci
    doladowania oraz operatora, jednak upusty dla takich klientow to nawet
    kilkanascie % (przy czym czesc idzie dla tego, ktory naprawde wykonuje
    doladowania, bo watpie aby mBank mial swoja infrastrukture)

    Sierp

  • 15. Data: 2006-12-30 13:02:12
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > mBank i Multibank to dwie odrębne oferty, działające całkowicie
    > niezależnie od siebie.

    Taaa, to czemu na kartach z OBU tych banków jest napisane, że są własnoscią
    BRE Banku ?? Ja tu odrębności nie widzę.
    AS

  • 16. Data: 2006-12-30 13:03:29
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    RobertS napisał(a):
    > gdybyscie mieli szanse zadac kilka pytan osobie z kierownictwa mBanku
    > to o co byscie zapytali?
    4. Czemu mBank nie umozliwia stalego obciazenia karty kredytowej (wg mLini)
    5. Czemu nie ma historii operacji w przystepnej formie (pdf/doc/rtf) i
    kiedy bedzie? Pomijam comiesieczne wyciagi emailem - po prostu nieraz
    potrzebuje historie rachunku od okresu x do okresu y - i chcialbym ja
    komus wyslac czy druknac.
    6. Czy jest szansa zeby w historii mozna bylo filtrowac operacje po
    przelewach zdefiniowanych?
    7. Czemu minimalna kwota w przypadku uzywania mBilansu to az 1000zl? Co
    przeszkadza zeby to bylo np 100zl?
    8. Czemu czas oczekiwania na niektore zaswiadczanie jest tak dlugi - np
    opinia o KK to az 2-3tyg (czas wystawienia, bez uwzglednienia narzutu
    poczty). Bo jakos nie wydaje mi sie zeby pracownik recznie przegladal
    historie operacji na karcie - i tak pewnie sprowadza sie to do tego, ze
    wybiera uzytkownika, klika 'sprawdz historie' i jesli wynik pozytywny to
    daje drukuj - wiec czy nie moglby tego robic automat?
    9. Czemu odpowiedz na pytanie zadane droga meilowa przychodzi po 2tyg?
    --
    badzio

  • 17. Data: 2006-12-30 13:08:44
    Od: sziwa <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 29 Dec 2006 21:26:06 +0100, RobertS napisał(a):

    > 3. dlaczego przelewy pomiedzy mBankiem i Multibankiem sa traktowane jak
    > przelewy zewnetrzne?

    4. Jak wyżej, tylko pytanie o przelewy między mBankiem i BRE Bankiem.

    --
    Pozdrawiam,
    sziwa

  • 18. Data: 2006-12-30 15:07:03
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Adam Sito napisał(a):
    > Taaa, to czemu na kartach z OBU tych banków jest napisane, że są własnoscią
    > BRE Banku ?? Ja tu odrębności nie widzę.

    Wlasnoscia sa, ale sa niezaleznymi jednostkami o niepolaczonych
    systemach. O przelewach mBank<>mBank KIR nic nie musi wiedziec, w bazie
    danych mBanku* kasa przepisuje sie z jednego konta na inne. A przelewy
    mBank<>MultiBank normalnie leca elixirem.

    * skrot myslowy

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 19. Data: 2006-12-30 15:34:45
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 30 Dec 2006 16:07:03 +0100, Mateusz Papiernik napisał(a):

    > Wlasnoscia sa, ale sa niezaleznymi jednostkami

    Na głównej stronie mBanku pisze dosłownie:
    "Jesteśmy częścią BRE Banku SA".
    Jak widać, w reklamach są częścią BRE-Banku, w opłatach juz nie.

    > O przelewach mBank<>mBank KIR nic nie musi wiedziec, w bazie
    > danych mBanku* kasa przepisuje sie z jednego konta na inne. A przelewy
    > mBank<>MultiBank normalnie leca elixirem.

    Nieprawda. Ktoś tu kiedyś analizował te transakcje i wyszło mu, że nie
    mogły iść przez KIR, lecz że został wykonany przelew wewnątrz BRE Banku.
    Szczegółów nie pamiętam, ale chyba wynikało to z analizy godzin sesji
    KIR-u.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 20. Data: 2006-12-30 15:50:34
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Chris napisał(a):
> [...]
    > mogły iść przez KIR, lecz że został wykonany przelew wewnątrz BRE Banku.
    > Szczegółów nie pamiętam, ale chyba wynikało to z analizy godzin sesji

    O, to jezeli jednak NIE ida przez KIR (z moich obserwacji wynikalo ze
    przelewy do Multi realizowaly sie tak jak wszystkie inne, w tych samych
    godzinach), to faktycznie mogliby cos z tym zrobic na nasza korzysc.