eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank - długie] Miejsce klienta jest w ... (no właśnie, gdzie?) › Re: [mBank - długie] Miejsce klienta jest w ... (no właśnie, gdzie?)
    From: "Z. Boczek" <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank - długie] Miejsce klienta jest w ... (no właśnie, gdzie?)
    Date: Thu, 4 Mar 2004 18:23:29 +0100

    Thu, 4 Mar 2004 08:47:12 +0100, na pl.biznes.banki, mateuszek
    napisal(a):

    > Przez kogo? Przez Ciebie? Bzdura.

    Przez chwilę uwierzyłem w argumentację davida.
    Przypominam sobie jednak, że w moim spamie stopkę stanowiła dość długa
    formułka typu: 'Niniejszy e-mail nie jest informacją handlową w
    świetle przepisu ....' - celem asekuracji.
    Czy była tam informacja o możliwości wypisania się? Chyba zauważyłbym.
    Zresztą osoba mi odpisująca z mBanku też na to nie zwróciła uwagi - a
    pewnie zrobiłaby to, gdyby to było takie oczywiste, zamiast odsyłać
    pod 0 801.

    > Mam własne konto, we własnej domenie i co ciekawe dostałem tam mbankowy spam
    > dwa razy, choć nigdy na to nie wyrażałem zgody.

    Czyli jednak coś takiego jest praktykowane.

    Kurczę, zupełnie nie o tym chciałem dyskutować w tym wątku, ale poszło
    w nie tą stronę, co trzeba... :/

    > Co ciekawsze w pierwszym mailu był link: Kliknij aby się wypisać z
    > bazy danych. A w drugim, coś zupełnie przeciwnego: Kliknij aby wyrazić
    > zgodę na otrzymywanie maili.

    Skoro są takie linki do ZApisania się (zarówno u Ciebie i jak u mnie,
    w spamie o chorym chłopczyku) - to jest kilka możliwości:

    (1) może otrzymujący JESZCZE nie są wpisani do bazy... A skoro nie są
    - wysyłanie spamy jest chyba nie w porządku, prawda?

    (2) Jeśli otrzymujący są zapisani - to chyba ktoś się tam nie popisuje
    składnym formułowaniem treści (czyżby od jakiegoś czasu pięta
    Achillesa mB?).

    (3) Jest jeszcze faktycznie opcja 'darmowe konto - wymuszony spam' -
    ale jak pisałem: nie miałem w polu "To:" ciągu 'undislosed-recipients'
    lecz własny adres - i tego jestem pewien.

    To piszę i tak btw, bo chodziło o człowieka i kulturę, nie o system
    robotów i regulacje prawne.

    Ale mBank odpisał - szkoda, że trzeba mu głośniej koło pióra zrobić,
    żeby zaczął NORMALNIEj działać (a mało komu się ostatecznie chce - jak
    mi) :(
    Z tym, że ja z góry uprzedzałem, że mi się zachce narobić rabanu wobec
    takiego potraktowania mojej osoby - bo tego nie lubię najbardziej.
    Wystarczyło mi uwierzyć.

    Pozdrawiam w tym miejscu (nieco złośliwie) p. Joannę Sobolewską i
    czytających to przedstawicieli/pracowników mBanku ;)P

    Ach, i modlę się jeszcze o rozum dla wszystkich speców mBanku od
    promocji - na lepsze pomysły na akcje 'promocyjne' (żeby zakupów
    adresów e-mail nie dokonywano już więcej pod płaszczykiem 'pomocy
    charytatywnej')

    --
    Blurp.