  • Data: 2005-12-20 09:21:27
    Temat: Re: mBank - auotyzacja przelewow przez sms'y
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak się można  pomylić wpisując prosty kod? No chyba, że ktoś jest na bańce
    > :>

    Ty, uważaj, bo Cię pozwę za zniesławienie! ;-PPP
    _Bezsensowne_ jest maskowanie wprowadzanego hasła kropkami,
    bo nie możesz sprawdzić przed zatwierdzeniem czy dobrze wpisałeś,
    (to samo dotyczy 'zwykłych' HJ)
    a poziomu bezpieczeństwa nie podnosi to ani o jotę.
    Tu mnie nie przekonają nawet paranoidalno-ortodoksyjni
    wyznawcy bezpieczeństwa ... ;-)

    Równie dobrze (albo nawet lepiej) mogłoby być 1234 1234

    > Tu się zgadzam. Można to rozdzielić

    A ja się nie zgadzam ;-)
    bo zaraz znajdą się myślący inaczej
    i zaczną wprowadzać hasła ... ze spacjami.
    Jak znam życie w mBanku zapewne tego nie przewidzieli
    i takie hasła będą uznawane za błędne.