  • 1. Data: 2010-06-17 15:29:22
    Temat: mBank a hasła 1-razowe (dla Inwestorów)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Lepiej od razu zafajkować i wpisać hasło jednorazowe, bo potem i tak pyta o
    następne. Więc hasła po kolei przepadają przy klikaniu "Przypomnij później" :).

  • 2. Data: 2010-06-18 07:05:34
    Temat: Re: mBank a hasła 1-razowe (dla Inwestorów)
    Od: "Friend" <f...@p...onet.pl>

    Lepiej od razu zafajkować i wpisać hasło jednorazowe, bo potem i tak pyta o
    następne. Więc hasła po kolei przepadają przy klikaniu "Przypomnij później"
    :).

    Też mnie wkurzyli, wyludzacze moich bezcennych hasel na papierze.

  • 3. Data: 2010-06-18 07:21:04
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Friend" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > póĽniej" :).
    >

    > Też mnie wkurzyli, wyludzacze moich bezcennych hasel na papierze.

    Też zamówiłeś maksymalną ilość papierowych w ostatnim tygodniu, kiedy były
    darmowe?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2010-06-18 10:15:32
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Friend <f...@p...onet.pl> dared to write:
> [...]
    > "Przypomnij później" :).
    >

    > Też mnie wkurzyli, wyludzacze moich bezcennych hasel na papierze.

    Raiffeisen postępuje tak samo niecnie :(

    k.

  • 5. Data: 2010-06-18 23:11:33
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <m...@4...com>,
    "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

    > Lepiej od razu zafajkować i wpisać hasło jednorazowe, bo potem i tak pyta o
    > następne. Więc hasła po kolei przepadają przy klikaniu "Przypomnij później"
    > :).

    Ale za to pojawia sie opcja 'nie pytaj o haslo do konca dnia' czy jakos
    tak.

    TA

  • 6. Data: 2010-06-19 13:54:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 19 Jun 2010 01:11:33 +0200, w
    <T...@n...onet.pl>,
    T...@s...in.the.world napisał(-a):

    > Ale za to pojawia sie opcja 'nie pytaj o haslo do konca dnia' czy jakos
    > tak.

    To tylko przy składaniu zleceń.

  • 7. Data: 2010-06-21 11:21:59
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 18.06.10 09:05, Friend pisze:
    > U?ytkownik<r...@k...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > Lepiej od razu zafajkowaae i wpisaae has?o jednorazowe, bo potem i tak pyta o
    > nastepne. Wiec has?a po kolei przepadaj? przy klikaniu "Przypomnij pó 1/4 niej"
    > :).
    >

    > Te? mnie wkurzyli, wyludzacze moich bezcennych hasel na papierze.

    I 3-krotne "przypomnij pozniej" (bez wykonania w medzyczasie zadnej
    operacji potwierdzonej kodem)) blokuje ta liste hasel.

    --
    Pete

  • 8. Data: 2010-06-21 17:53:41
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 21.06.2010 13:21, Pete wrote:

    > I 3-krotne "przypomnij pozniej" (bez wykonania w medzyczasie zadnej
    > operacji potwierdzonej kodem)) blokuje ta liste hasel.

    Tak, ale da się odblokować. Też byłem na to zły i powiedziałem, że chcę
    aktywować nową, ale konsultant sam zaproponował wznowienie zablokowanej.

  • 9. Data: 2010-06-21 19:13:27
    Od: "Nemo" <n...@b...adresu.pl>

    Ja nawet nie klikałem "Przypomnij później" lecz kasowałem krzyżykiem i w ten
    sposób straciłem trzy hasła których nie użyłem. Przecież to normalna
    kradzież
    Sat, 19 Jun 2010 01:11:33 +0200, w
    <T...@n...onet.pl>,