  • 1. Data: 2006-11-29 15:58:22
    Temat: mBank a Firefox a zapamiętywanie loginu
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Czy w FF da się jakoś wymusić zapamiętywanie loginu w mBanku (jak wiadomo mBank
    od jakiegoś czasu ustawia autocomplete=off w kodzie strony)? Jakaś wtyczka?
    Googlowałem, ale nic z tego nie wynikło. Opera ładnie zapamiętuje login.

  • 2. Data: 2006-11-29 17:32:19
    Temat: Re: mBank a Firefox a zapamiętywanie loginu
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 29 Nov 2006 16:58:22 +0100,
    osoba podpisana: r...@a...net.pl <r...@a...net.pl>
    napisała:
> [...]
    > Googlowałem, ale nic z tego nie wynikło. Opera ładnie zapamiętuje login.

    Da się.
    Ja używam czegoś takiego:
    http://www.squarefree.com/bookmarklets/forms.html#re
    member_password

    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html

  • 3. Data: 2006-11-29 18:14:25
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 29 Nov 2006 17:32:19 +0000 (UTC), w <s...@k...kjonca>,
    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Dnia Wed, 29 Nov 2006 16:58:22 +0100,
> [...]

    No właśnie też to znalazłem. Ale szukałem czegoś "na stałe". Ale dobre na razie
    i to.

  • 4. Data: 2006-11-29 18:20:41
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 29 Nov 2006 19:14:25 +0100,
    osoba podpisana: r...@a...net.pl <r...@a...net.pl>
    napisała:
    [...]
    > No właśnie też to znalazłem. Ale szukałem czegoś "na stałe". Ale dobre na razie
    > i to.
    Co to znaczy na stałe ?

    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html
    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

  • 5. Data: 2006-11-30 11:31:12
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 29 Nov 2006 18:20:41 +0000 (UTC), w <s...@k...kjonca>,
    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]

    Abym na każdej takiej stronce nie musiał klikąć "Enable Autocomplete".

  • 6. Data: 2006-11-30 14:36:04
    Temat: Re: mBank a Firefox a zapamiętywanie login
    Od: "m82" <t...@t...pl>

    Formularz logowania w mBanku ma ustawiony autocomplete=OFF wiec nie ma
    szans na obejscie...

    IKE-Inwestuj w przyszłość
    Od dziś. Opłaty niższe o 50%.
    Zysk bez podatku. Wygraj laptopa!
    www.pioneerike.pl

  • 7. Data: 2006-11-30 14:55:03
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    m82 wrote:
    > Formularz logowania w mBanku ma ustawiony autocomplete=OFF wiec nie ma
    > szans na obejscie...

    Mało widziałeś.

    KJ

  • 8. Data: 2006-11-30 15:14:45
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    30 Nov 2006 06:36:04 -0800, w
    <1...@1...googlegroups.com>
    , "m82" <t...@t...pl>
    napisał(-a):

    > Formularz logowania w mBanku ma ustawiony autocomplete=OFF wiec nie ma
    > szans na obejscie...

    Tylko w IE. W innych jest (Opera olewa to standardowo, Firefox do wersji 1,5
    także).

  • 9. Data: 2006-11-30 15:25:04
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
    *r...@a...net.pl*, która zaskrzeczała:

    > Tylko w IE. W innych jest (Opera olewa to standardowo, Firefox do wersji 1,5
    > także).

    Moja Opera jeszcze nigdy nie zapamiętała hasła w mbanku, tak samo jak
    Firefox (choć w tym ostatnim nie korzystałem z podanego w wątku
    bookmarkleta).

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 10. Data: 2006-11-30 16:05:39
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 30 Nov 2006 16:25:04 +0100, w <1...@s...pl>, Saiko Kila
    <f...@p...vqrn.arg.cy> napisał(-a):

    > Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
    > *r...@a...net.pl*, która zaskrzeczała:

    > Moja Opera jeszcze nigdy nie zapamiętała hasła w mbanku, tak samo jak

    Najwyraźniej przy pierwszej wizycie wybrałeś "Nigdy nie pamiętaj". Wejdź w Wand
    passwords i skasuj mbank z listy. Zapyta się i będzie pamiętać. Moja 9.02
    pamięta.