  • Data: 2004-01-24 00:11:14
    Temat: Re: [mBank] Koniec darmochy :-(
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:busa1g$oq1$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

    > Czy na pewno?
    > Nie wiemy jak zachowa się VWBd, ale póki co to będzie chyba
    > najatrakcyjniejszy bank.

    VWBd zapewne zachowa sie przyzwoicie :)
    i nie zrobi nic... dopoki sie bede dobrza Skodzianki sprzedawaly :))
    w koncu musza miec pieniadz na kredytowanie zakupow ratalnych, a pieniadz od
    kowalskiego nawet przy 4% jest nadal tanszy niz z innego banku...

    Jedynie obawe budzi fakt, ze do VW ruszy drobnica i popsuje ten piekny
    biznes (nie tak dawno srednie saldo na rachunku VW oscylowalo w okolicach 28
    kPLN)

    > Przypominam, że już od dawna ma znacznie wyższe oprocentowanie niż mBank
    na
    > eMAXie, opłat nie bierze, wyciągi wysyła, infolinię ma darmową, kartę z
    > ubezpieczeniem OC itp. itd.
    > Jedyna wada to ten lekko offlinowy system.

    Ale za to karta telefoniczna na swieta...

    No to se mBank zazondzil... heheheh...
    usiade sobie z piwkiem w reku i z przyjemnoscia popatrze na ten exodus....
    poczytam wypociny miotajacego sie Bolanowskiego...
    Tyle czasu czekalem :))))

    MAd Hat
    ter