eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] Gdzie nie honoruja samodzielnie drukowanych dowodow przelewu (bez pieczatek)? › Re: [mBank] Gdzie nie honoruja samodzielnie drukowanych dowodow przelewu (bez pieczatek)?
  • Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Gdzie nie honoruja samodzielnie drukowanych dowodow przelewu
    (bez pieczatek)?
    From: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>
    Date: 17 Apr 2003 12:54:42 +0200

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote in
    news:2nptnlwhfu.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl:

    /ciach.../

    > Gdybym ja byl firma, to by mnie te kwitki w ogole nie interesowaly, a
    > towar wydawalbym na podstawie wplyniecia pieniedzy na MOJE konto. To
    > juz nie te czasy, ze wyciag z mojego konta mialem po miesiacu...

    Otoz to. Chyba nikomu tak sie nie pali, zeby nie poczekal jednego dnia (z wyjatkiem
    ew.
    oszusta, ktory spreparowal taki kwit) ...a kazda duza firma czy instytucja moze
    zalozyc
    taki rachunek, ktory (a raczej - dod. produkty bankowe) umozliwi jej automatyczne
    zaksiegowanie wplywow naleznosci i innych wplat w ciagu 24 h. Ktos moglby to w koncu
    sprzedac uczelniom wyzszym i np. Fundacji WOSP, ktora w czasie ostatniej rundy Aukcji

    WOSP (na platformie Allegro) calkowicie sie skompromitowala :-)

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.