  • 1. Data: 2006-08-13 15:18:34
    Temat: mBANK - karta kredytowa - warto ?
    Od: "top" <t...@o...pl>

    Przysłali mi w tym tygodniu ofertę "darmowej" karty VISA
    ( akcja mBANKu "Karta za podpis")...
    I się zastanawiam czy brać ? Czy warto ?

    Gdzie będe mógł bezprowizyjnie, z jakich bankomatów wyciągać pieniadze ?

    Ile kosztuje miesiecznie prowadzenie takiej karty kredytowej VISA.

    Mam już Visa płatniczą z Inteligo i Maestro z BPH i karte Beverly Hills
    Video ;)

    TOP

  • 2. Data: 2006-08-13 15:30:37
    Temat: Re: mBANK - karta kredytowa - warto ?
    Od: t...@o...pl

    > Przysłali mi w tym tygodniu ofertę "darmowej" karty VISA
    > ( akcja mBANKu "Karta za podpis")...
    > I się zastanawiam czy brać ? Czy warto ?

    Chodzi o eKONTO mBANKu !

  • 3. Data: 2006-08-13 15:35:13
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

    Użytkownik "top" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Przysłali mi w tym tygodniu ofertę "darmowej" karty VISA
    > ( akcja mBANKu "Karta za podpis")...
    > I się zastanawiam czy brać ? Czy warto ?
    >
    > Gdzie będe mógł bezprowizyjnie, z jakich bankomatów wyciągać pieniadze ?

    KK do bankomatu ? Sredni pomysl. A prowizje sciagaja zdaje sie w kazdym
    bankomacie taka sama.
    Zobacz TOiP.

  • 4. Data: 2006-08-13 16:30:23
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    t...@o...pl napisał(a):

    > Chodzi o eKONTO mBANKu !

    Podkręć jasność wypowiedzi.

  • 5. Data: 2006-08-14 13:29:05
    Od: t...@o...pl

    > Podkręć jasność wypowiedzi.

    Chyba dla każdego konta jest inna karta !

    Konto mBiznes ma inne karty (chyba Visa Premium czy Gold?)

    Arek "top" Szmajger

  • 6. Data: 2006-08-14 13:30:13
    Od: "Arek" <t...@o...pl>

    > Użytkownik "top" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > KK do bankomatu ? Sredni pomysl. A prowizje sciagaja zdaje sie w kazdym
    > bankomacie taka sama.
    > Zobacz TOiP.

    Dlaczego KK do bankomatu to średni pomysł ? Czym się rózni KK od KP ?

    Arek "top" Szmajger

  • 7. Data: 2006-08-14 13:40:38
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Arek wrote:

    > Dlaczego KK do bankomatu to średni pomysł ? Czym się rózni KK od KP ?

    Wysokośzią prowizji za wypłątę. I oprocentowaniem kredytu od dnia
    wypłaty bez grace periodu.

  • 8. Data: 2006-08-14 15:05:25
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Dlaczego KK do bankomatu to średni pomysł ? Czym się rózni KK od KP ?

    Bo to zwykle najkosztowniejszy sposób na korzystanie z KK.
    Proponuję żebyś przejrzał najpierw http://www.kartyonline.net/pomoc.php
    a potem resztę potralu, znajdziesz tam odpowiedzi na wiele elementarnych pytań.

  • 9. Data: 2006-08-16 11:37:08
    Od: "maciej j." <m...@p...onet.pl>

    > Wysokośzią prowizji za wypłątę. I oprocentowaniem kredytu od dnia
    > wypłaty bez grace periodu.

    tzn ze jak wyplacam kase z bankomatu poprzez KK to kwota jest odrazu
    oprocentowana w moim przypadku okolo 20% i jeszcze place 3% prowizji za
    wyplate??? w regulaminie nic o tym nie wspominaja.

    maciej

  • 10. Data: 2006-08-16 12:03:09
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@p...onet.pl> napisal(a):

    > tzn ze jak wyplacam kase z bankomatu poprzez KK to kwota jest odrazu
    > oprocentowana w moim przypadku okolo 20% i jeszcze place 3% prowizji za
    > wyplate??? w regulaminie nic o tym nie wspominaja.

    Za to w tabeli opłat i prowizji wspominają :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/