  • 21. Data: 2006-10-06 21:50:35
    Temat: Re: lukas na Ty do klientow?
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Sławomir Szyszło napisał:
    > Dnia Fri, 6 Oct 2006 17:38:53 +0000 (UTC), (Wemif) wklepał(-a):

    > Trzeba było powiedzieć "Nie twój interes, koleś". :-D

    'Nie wpłacam, a wypłacam. Otwieraj kasę' ;-)

    K.

  • 22. Data: 2006-10-07 07:47:21
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał

    > A co takiego "nieprofesjonalnego" cię spotkało i gdzie ?

    ROTFL :))))))))

    Neko

  • 23. Data: 2006-10-07 07:48:12
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> napisał

    > Etam spoko luzik ziomie... profesjonalnie rżniemy cię bez wazeliny.

    O nieprofesjonalizmie bankow oraz dzialaniu na pogranicy
    prawa lub nawet poza granica prawa moglbym niejedna
    ksiazke napisac - niestety...

    Neko

  • 24. Data: 2006-10-07 10:05:18
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > ROTFL :))))))))

    Co cię tak cieszy. Napisz kilka przykładów.

    Tomek

  • 25. Data: 2006-10-07 13:43:54
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Tomek napisał(a):

    > Co cię tak cieszy. Napisz kilka przykładów.

    Do archiwum grupy zajrzyj, znajdziesz tam tego na kilogramy. I nie
    zawracaj d**y.

  • 26. Data: 2006-10-07 14:07:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Neko" <miglce@_bez_spamu_neostrada.pl> wrote in message

    > To wyjedz do Ameryki, jak Ci sie tak bardzo to podoba.
    ^^^^^^^

    Czy osona, ktora nie akceptuje takiego zachowania nie powinna sie zwracac do
    innych per Pan/Pani? Netykieta to tez taki brudny amerykanski wynalazek.

    MK

  • 27. Data: 2006-10-07 20:19:38
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Do archiwum grupy zajrzyj, znajdziesz tam tego na kilogramy. I nie
    > zawracaj d**y.

    Czytaj uważnie posty nim zabłyśniesz. Interesuje mnie to, co go spotkało
    nieprofesjonalnego.
    Na nic więcej cię nie stać niż głupia odpowiedź, wysil się trochę, może nie
    będzie bolało.

    Tomek

  • 28. Data: 2006-10-08 19:20:01
    Od: "rip" <g...@i...pl>

    Wemif wrote:
    > Niby to placowka
    > przy politechnice,

    Na ich stronie jest info, że jest to "placówka studencka"

    >ale czy to oznacza, osoby niestudiujace maja ja omijac?

    Nie, ale chyba trzeba się liczyc z tym ze jest ona dla innej grupy
    klientow (inny wystrój niż standardowe oddziały, plazma na ścianie,
    MTV w tle, pracownicy w T-shirtach) i inaczej wyglądają standardy
    obsługi.

    > Moim zdaniem porazka.

    mi to nie przeszkadza, ale gdyby tak było zwróciłbym uwagę i już:)

    pozdr
    rip

  • 29. Data: 2006-10-09 02:31:49
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości news:eg5amr$oo4

    > Czy to jakis nowy standard, ze do klientow w placowkach lukasa pracownicy
    > zwracaja sie 'per Ty' ? 'podaj dowod', 'podpisz sie'... Niby to placowka
    > przy politechnice, ale czy to oznacza, osoby niestudiujace maja ja omijac?

    Multibank w opcji aqarius wprowadzil taki sympatyczny systemik rozmowy .

    (..) Prosze Pana czy w kontaktach doradcow mozemy zwracac sie do Pana w
    formie Panie Jacku .
    Jestem bardzo na TAK .

    Ale to o czym piszesz to lekkie przegiecie nawet dla mnie ( a jestem bardzo
    wyluzowany ...)
    Tylko nie lubie jak byle "kto" wali mi po pysku per Ty :))

    Jaca

  • 30. Data: 2006-10-09 07:15:06
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Wemif napisał(a):
    > Czy to jakis nowy standard

    chyba rodzi się właśnie na naszych oczach nowa tradycja (czyli w języku
    technokratów - standard), przed chwilą otrzymałem e-maila z mojego banku
    i pozwalam sobie fragment zacytować:

    "Witamy serdecznie,
    Mamy dla Ciebie specjalną ofertę! Wkrótce otrzymasz od nas pocztą list,
    który przedstawi Ci jej szczegóły.
    W imieniu zespołu [....]"

    chyba wzięli przykład z Lukasa.

    andy_nek