  • 11. Data: 2009-12-27 14:56:13
    Temat: Re: lokaty.open.pl a bezpieczenstwo
    Od: "Sslaus" <s...@g...coom>

    Użytkownik "Bungiel" <d...@g...com> napisał w wiadomości

    >W tym wątku chodzi dokładnie o to, o czym pisał Kamil. Pojawił się
    >zupełnie bezpodstawny zarzut odnośnie bezpieczeństwa logowania na
    >stronie lokaty.open.pl i sprawa została wyjaśniona. Ty piszesz o
    >zupełnie innej sprawie.

    To prawda, ale problem związany z autentykacją, też jest interesujący i
    chyba dość istotny i jestem wdzięczny za jego poruszenie.

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

    pozdrowienia

  • 12. Data: 2009-12-27 15:03:35
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Sslaus" <s...@g...coom> writes:

    > To prawda, ale problem związany z autentykacją, też jest interesujący
    Problem z .. czym?
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=autentykacja
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=uwierzytelnianie

    KJ

    --
    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 13. Data: 2009-12-27 15:20:54
    Od: "Sslaus" <s...@g...coom>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Problem z .. czym?
    > http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=autentykacja
    > http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=uwierzytelnianie

    prawda prawda, masz oczywiście rację.
    znalazlem tez inne ciekawe slowo w tym slowniku, swoją drogą bardzo ładnie
    brzmiące.
    http://www.sjp.pl/co/czepialstwo

    http://www.sjp.pl/co/pozdrowienie

  • 14. Data: 2009-12-27 20:13:23
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Bungiel wrote:

> [...]
    > zupełnie bezpodstawny zarzut odnośnie bezpieczeństwa logowania na
    > stronie lokaty.open.pl i sprawa została wyjaśniona. Ty piszesz o

    Ok, troche wybieglem do przodu, ale nie powiedzialbym zeby zarzut
    odnosnie bezpieczenstwa byl bezpodstawny, bo strona logowania zaladowana
    po http nie daje uzytkownikowi pewnosci komu wysle swoje haslo.

    A jesli ktos moze podsluchiwac nieszyfrowana sesje to czesto moze rowniez
    zmodyfikowac kod strony albo poprostu przekierowac polaczenie na inny serwer.

  • 15. Data: 2009-12-27 23:46:30
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Bungiel napisał(a) w wiadomości:
    <0...@r...goo
    glegroups.com>...

    >Inna sprawa to średnia jakość kodu strony, co jest nieco żenujące. Ale
    >cóż, takie rzeczy można wytykać i mbankowi i aliorowi i pewnie innym
    >(akurat te 2 oglądałem wcześniej).

    Pozwolę sobie zapytać: "średnia jakość" dotyczy funkcjonalności jako
    takiej, użytych metod (np. świadczących o amatorszczyźnie) czy aspektów
    stricte bezpieczenstwa?

    Arek

  • 16. Data: 2009-12-28 11:47:19
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Dec 28, 12:46 am, "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    wrote:
    > Bungiel napisa (a) w wiadomo ci:
    > <0...@r...goo
    glegroups.com>...

    > Pozwol sobie zapyta : " rednia jako " dotyczy funkcjonalno ci jako
    > takiej, u ytych metod (np. wiadcz cych o amatorszczy nie) czy aspekt w
    > stricte bezpieczenstwa?

    Miałem na myśli całość kodu po stronie klienta. Ale tak jak
    wspomniałem, na tę przypadłośc cierpi wiele (większość?) banków w
    Polsce.