  • 1. Data: 2010-01-20 08:16:46
    Temat: [lokaty OF] Komuś się popsuła szklana kula i znajomości
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    Gdzie jest grupowy mądrala, który wieszczył nam tutaj kilka dni temu na
    podstawie swoich zażyłych kontaktów z "górą" OF/Noble, że po 19 stycznia z
    oferty lokat OF zostaną wycofane antybelki?

    Zamilkł? Zniknął? :) Czy to może był kolejny "anal" jakich wiele w polskiej
    sieci i dzielił się z nami swoją "mistrzowską" wiedzą, z której jak życie
    pokazuje g... wyszło.

  • 2. Data: 2010-01-20 08:28:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 20 Jan 2010 09:16:46 +0100, Valdi napisał(a):

> [...]
    >
    > Zamilkł? Zniknął? :) Czy to może był kolejny "anal" jakich wiele w
    > polskiej sieci i dzielił się z nami swoją "mistrzowską" wiedzą, z której

    No wychodzi na to, że open ubrało żółtą koszulkę lidera przynajmniej do 2
    lutego.

    Xenocide

  • 3. Data: 2010-01-20 08:50:45
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-01-20 09:16, Valdi wrote:
> [...]
    > sieci i dzielił się z nami swoją "mistrzowską" wiedzą, z której jak życie

    Valdi,
    Przecież to zwykły troll był - chyba większość tak go potraktowała
    bo dyskusji właściwie nie było...
    ;-)

    witrak()

  • 4. Data: 2010-01-20 10:04:31
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "xbartx" news:hj6eql$943$1@inews.gazeta.pl

    > No wychodzi na to, że open ubrało żółtą koszulkę lidera przynajmniej do 2
    > lutego.

    I słusznie! :)

  • 5. Data: 2010-01-20 10:05:47
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "witrak()" news:hj6gas$co9$2@atlantis.news.neostrada.pl

    > Valdi,

    wiatraku!

    > Przecież to zwykły troll był - chyba większość tak go potraktowała
    > bo dyskusji właściwie nie było...
    > ;-)

    No ja wiem, wiem, ale pokusa zadania tego retorycznego pytania była
    silniejsza ode mnie i musiałem je wystukać przy porannej kawce :)
    Jeżeli uraziłem - proszę o wybaczenie ;)

  • 6. Data: 2010-01-20 18:10:03
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    witrak() napisał(a) w wiadomości: ...

    >Valdi,
    >Przecież to zwykły troll był - chyba większość tak go potraktowała
    >bo dyskusji właściwie nie było...

    Ja się wypowiadałe, ale zdaje się, ze w innym wątku. Obstawiałem,
    że najbardziej prawdopodobny będzie brak zmian, a już na pewno,
    że nie znikną.

    Przedłużyli, można pogdybać dlaczego.
    Zależało im na lokatach - to miał być straszak, żeby klienci się
    pospieszyli. A może mieli przeciek z Meritum, że w tym czasie coś
    się może zmienić. Chcieli mieć wolne ręce i z góry zapowiedzieli
    możliwość zmian.
    Nie zmienili bo potrzebują kasy a Meritum obniżyło. Poza tym
    odsuwają podejrzenie o ew. zmowę...

    Arek

  • 7. Data: 2010-01-20 18:30:24
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Arek" news:hj7gkl$259$1@news.onet.pl

    > Ja się wypowiadałe, ale zdaje się, ze w innym wątku. Obstawiałem,
    > że najbardziej prawdopodobny będzie brak zmian, a już na pewno,
    > że nie znikną.

    To ty pisałeś? Obstawiałeś? Może postaw kawę na ławę i napisz, że kłamałeś
    bo teraz jakoś nic nie piszesz o gościu odpowiedzialnym za produkty
    inwestycyjne w OF, który podobno ci przekazał wiedzę o kasacji antybelek w
    ofercie po 19 stycznia.

    Jesteś trollakiem i nic tego nie zmieni posiadaczu zepsutej, kłamliwej,
    szklanej kulki.

> [...]
    > możliwość zmian.
    > Nie zmienili bo potrzebują kasy a Meritum obniżyło. Poza tym

    Proponuję abyś zamilknął bo przynajmniej po twoich ostatnich kłamstewkach
    przynajmniej dla mnie nie jesteś osobą godną zaufania a tym bardziej
    czytania. Stawiam cię na równi z "analami", którzy w większości przypadków
    przewidują zmiany na rynkach finansowych w następujący sposób (np. w
    odniesieniu do walut):
    "w dniu jutrzejszym przewiduję, że kurs EUR względem PLN może spadać, rosnąć
    bądź pozostać na niezmienionym poziomie".

  • 8. Data: 2010-01-20 18:57:43
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 20 Jan 2010 19:30:24 +0100, Valdi wrote:

    > Proponuję abyś zamilknął bo przynajmniej po twoich ostatnich kłamstewkach
    > przynajmniej dla mnie nie jesteś osobą godną zaufania a tym bardziej
    > czytania.

    Na przyszłość proponuję poświęcić te 3 minuty zanim przejdziesz do
    obrażania innych na grupie.

    Posta pisał Diseq:

    On Tue, 12 Jan 2010 22:46:38 +0100, Diseq wrote:

    > Od 19 stycznia z przyczyn systemowych nie będzie już lokat o dziennej
    > kapitalizacji. Odstępstwa od tej reguły będą dotyczyć tylko naprawdę
    > wyjątkowych przypadków (czytaj. baaaradzo duże Pareto w stosunku do
    > lokaty). Na www też nie będzie tych lokat.

    http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/a
    c68db7edcdfd2e7

    A co ciekawsze, 13 stycznia, czyli tydzień temu zamieścił sprostowanie:

    http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/e
    381c625efc58207

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 9. Data: 2010-01-20 19:19:52
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Marcin Mokrzycki" news:1it22lnswuvo2$.1w4fxq4vl6luk.dlg@40tude.net

    > Na przyszłość proponuję poświęcić te 3 minuty zanim przejdziesz do
    > obrażania innych na grupie.

    Nie poświęciłem bo byłem i jestem wyrąbany po dzisiejszej robocie. Posypuję
    głowę popiołem i przepraszam.

  • 10. Data: 2010-01-21 07:39:56
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-01-20 11:05, Valdi wrote: