  • Data: 2002-04-01 21:12:29
    Temat: Re: list gończy za Kostrzewą???
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Merlin" <merlin!@NOSPAM.poczta.gazeta.pl> wrote in message
    news:a8ad1b$t27$1@news.onet.pl...
    > 1) trochę za długie, na danej stronie podaje się tylko skróty wiadomości

    sam byłem zdziwiony... ale widocznie waga wiadomości sprawiła, że postąpili
    inaczej...

    > 2) mogłeś podać godzinę z dokładnością do minut, byłoby bardziej
    wiarygodne

    to moja pomyłka - podczas przekopiowywania teksu jakimś cudem powstał taki
    błąd

    > 3) pomysł niezły, realizacja ciekawa, widać, że chciało Ci się czytać
    > dłuuuuugi
    > artykuł o Wojciechu K. w ostatnim wydaniu rzeczonej gazety ;)

    Dziękuję bardzo, ale nie bardzo rozumiem... Przecież ja tylko przekopiowałem
    informacje z Rzepy... Zaraz zresztą sprawdzę, może coś dodali ciekawego...
    Hm... Wygląda no to, że usunęli już tą informację... Dziwna sprawa... Czyżby
    chcieli ukryć przed ludźmi takie wydarzenie? To przecież niemożliwe... Mam
    kopie strony u siebie na dysku... Hm... Ktoś dzwoni do drzwi? O jedenastej w
    nocy? Kogo niesie o tej godzinie? No to wysyłam i idę sprawdzić...