  • 1. Data: 2008-09-22 20:11:21
    Temat: limity na KK
    Od: kostich <k...@w...pl>

    witam,

    jestem ciekaw jak banki podchodza do oceniania zdolnosci kredytowej :)
    do rzeczy zarabiam srednio 2400 - 3000 netto miesiecznie od 2 lat -
    karty i kredyty splacam regularnie bez opoznien
    mam 12 KK z limitami:

    CITI silver 4000
    mbank ORANGE 5000
    mbank WP 3000
    mbank G&J 3000
    HSBC ikea 7500
    AIG 8300
    lukas maxima 2000
    lukas careffour 3500 (chcieli dac 7000, ale 2 h decyzja)
    BZWBK 4000
    Fortis 2000
    Ge money 5500
    Real 500
    Eurobank 2500 (w trakcie wydawania)

    RAZEM daje 49 tys zl

    oprocz tego mam kilka kredy

  • 2. Data: 2008-09-22 20:25:29
    Temat: Re: limity na KK
    Od: "turczy" <t...@i...pl>

    1 os DG Zasady ogólne. Nigdzie nigdy nie przedstawiałem żadnychdanych
    finansowych firmy

    Karty kredytowe
    MBANk 21 0000 za obrót na rachunku
    Millenium 13 500 przeniesienie
    Toyota 5 000 Nieaktywna na podpis
    Multibank 5 000 na podpis
    BZ WBK 3400 za obrót na rachunku
    CITI - plus 2000 z telefonem

    Do tego
    Mbank Linia 13 500 za obrót na rachunku 12%
    Multibank linia 64 000 za obrót na rachunku 10%
    Bzwbk proponował 15 000 ale za drogo chyba 17%

  • 3. Data: 2008-09-22 20:33:11
    Od: note11 <n...@e...net>

    > mam 12 KK z limitami:
    przepraszam, ale...
    może na początek nadmienię, że chciałem się dopytać, bo może czegoś nie
    wiem.
    no to moje pytanie - co Ci daje posiadanie tylu kart KK?

    i do grupy: wszyscy tu kolekcjonują KK? bo czuję się dziwnie z moją
    jedną KK..

  • 4. Data: 2008-09-22 20:35:51
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    note11 <n...@e...net> writes:

    [...]
    > i do grupy: wszyscy tu kolekcjonują KK? bo czuję się dziwnie z moją
    > jedną KK..
    Wszyscy to może nie ... :)
    KJ

  • 5. Data: 2008-09-22 20:35:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    note11 pisze:

    > i do grupy: wszyscy tu kolekcjonują KK? bo czuję się dziwnie z moją
    > jedną KK..

    Zielona...zielona....hmmm.... NIE MAM JESZCZE ZADNEJ ZIELONEJ KK!!!!!!!!

  • 6. Data: 2008-09-22 20:36:45
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > i do grupy: wszyscy tu kolekcjonują KK? bo czuję się dziwnie z moją jedną
    > KK..

    jak masz jedną to faktycznie (tutaj) jestes dziwny ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2008-09-22 20:37:43
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    note11 napisał(a):
    > i do grupy: wszyscy tu kolekcjonują KK? bo czuję się dziwnie z moją
    > jedną KK..

    Nie. Ja mialem wiele KK bo szukalem odpowiednich produktow. Optymalne sa
    dla mnie 3 KK (rozne systemy, rozne banki). Aczkolwiek to ze wybralem
    idealne rozwiazanie nic nie dalo bo np. Multibank wysyla mi wlasnie
    karte z chipem do ktorej zaufania nie mam i nie wiem jak to bedzie. Moze
    jednak sie skusze na uzytkowanie karty chipowo/pinowej ? Tyle osob uzywa
    i jakos zyja (a w Multi mozna dowolnie ustawic limity wiec zmniejszyc
    ryzyko do poziomu minimalnego).

    A dlaczego 3 KK ?

    1. Karta glowna - VISA (limit kilkanascie tys PLN),
    2. Karta druga - Mastercard (limit jw.),
    3. Karta alternatywna - VISA (limit bardzo marny ale na zawsze darmowa i
    ma inne bonusy).

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2008-09-22 21:01:27
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    RobertS pisze:

    > jak masz jedną to faktycznie (tutaj) jestes dziwny ;-)

    "zwykli ludzie" tez tak maja.

    Zona ma KK Polbanku ze sporym limitem (nie wiem, po co podniosla na 20
    k, ale "pani" ja skusila, ze "za darmo" i podniosla z 5 tys).

    Byla kiedys w Caerfurze - wziela KK i nakupila elektroniki z dodatkowym
    upustem i na raty 0 %. Po jakis 3 miesiacach zauwazylem wyciag - KK
    splacona w 100% - "A bo nie chcialam miec dlugow" (!!!!)

    Ostatnio poszla do Castoramy i kupila kosiarke - naturalnie na KK, ktora
    jej tam wcisneli, na raty "wyjatkowo korzystnie oprocentowane". Przeciez
    ma KK Polbanku do takich spraw!!!.

    Tak pozatym to swietnei sobie radzi w finansach, ale KK ja przerastaja...

    I juz zwykly ludz z 3-a KK.

  • 9. Data: 2008-09-22 21:29:13
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    krzysztofsf wrote:

    > Zielona...zielona....hmmm.... NIE MAM JESZCZE ZADNEJ ZIELONEJ
    > KK!!!!!!!!

    No, jaiś Amexik by pasował;)

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 10. Data: 2008-09-22 21:32:28
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    Mithos wrote:

    > wybralem idealne rozwiazanie nic nie dalo bo np. Multibank wysyla mi
    > wlasnie karte z chipem do ktorej zaufania nie mam

    Akurat mam chipową multi od kilku tygodni i w pobliskimj Tesco
    regularnie potwierdzam podpisem.
    W innych miejscach nie jest tak dobrze ale może jakoś będzie:)

    --
    Pzdr.
    Mega