  • 1. Data: 2003-08-08 17:39:47
    Temat: lg trzeba bylo sie pospieszyc z zamknieciem
    Od: Juulius <k...@o...pl>

    Tabela opłat i prowizji dla rachunków w LGnet
    (obowiązujący od 30 maja 2003 r.)

    Zamknięcie rachunku (opłata pobierana w dniu zamknięcia)* 4,00 PLN

    *obowiązuje od 06.08.2003

  • 2. Data: 2003-08-08 18:42:46
    Temat: Re: lg trzeba bylo sie pospieszyc z zamknieciem
    Od: "Agaska" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Juulius" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Tabela opłat i prowizji dla rachunków w LGnet
    > (obowiązujący od 30 maja 2003 r.)

    > Zamknięcie rachunku (opłata pobierana w dniu zamknięcia)* 4,00 PLN
    >
    > *obowiązuje od 06.08.2003

    To ma być żart???? Przecież w "miłym" liście od Nordei mam termin na
    rezygnację 28 dni od daty wysłania pisma a wysłano je do mnie 25 lipca !!!!

    Jak długo czeka się na kartę z mBanku lub z WV bo dopiero jak dostałam list
    od szanownej Nordei zaczęłam zakładać na szybko nowe konta. I wychodzi na
    to, że spędzę pierwszy od kilku lat urlop bez karty a z gotówką w kieszeni
    :(

    Agaska

  • 3. Data: 2003-08-08 19:14:09
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    Juulius <k...@o...pl> napisał(a):

    > Tabela opłat i prowizji dla rachunków w LGnet
    > (obowiązujący od 30 maja 2003 r.)

    > Zamknięcie rachunku (opłata pobierana w dniu zamknięcia)*
    4,00 PLN

    > *obowiązuje od 06.08.2003

    Moim zdaniem ta kara jest niezgodna z zawartą umową. Ja mam umowę zawartą na
    czas nieokreślony - ani w umowie, ani w stanowiącym jej integralną część
    regulaminie nie ma ani słowa o karach za wypowiedzenie umowy, nie ma też
    słowa, że którakolwiek ze stron upoważniona jest do wprowadzenia takiej kary.
    Równie dobrze ja mogę sobie wymyślić jakąś karę dla banku.
    Co mnie obchodzi, że zapisali tę karę w tabeli opłat i prowizji? To nie jest
    żadna opłata tylko nieprawnie nałożona kara. Choćby nie wiem co, nie zapłacę
    im tych czterech złotych.

    :(

  • 4. Data: 2003-08-08 21:27:37
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    > Zamknięcie rachunku (opłata pobierana w dniu zamknięcia)* 4,00 PLN

    Skąd ta informacja?

    --
    Jakub Berent

  • 5. Data: 2003-08-08 21:28:52
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Jakub Berent" <j...@l...com.p1> napisał w wiadomości

    > Skąd ta informacja?

    http://www.nordeabank.pl/lgpetro/article/6661.html

    pozdr. Michal

  • 6. Data: 2003-08-08 22:14:41
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    > Zamknięcie rachunku (opłata pobierana w dniu zamknięcia)* 4,00 PLN

    W takim razie nie akceptuję zmian przedstawionych w piśmie przesłanym
    mi listem poleconym. Zgodnie z treścią wyżej wymienionego pisma ozna-
    cza to, że z dniem 18 lipca 2003 roku Nordea Bank Polska S.A. wymówił
    mi "Umowę o prowadzenie rachunku bankowego w ramach bankowości elektro-
    nicznej LG net" i jednocześnie nie dopełnił par. 45 pkt. 2 Regulaminu
    mówiącego o zablokowaniu Kart i Kanałów dostępu z dniem wypowiedzenia
    umowy przez LGnet.

    Trzyma się to kupy?

    --
    Jakub Berent

  • 7. Data: 2003-08-08 23:58:01
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Aug 2003 00:14:41 +0200, "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>
    napisał(a):

> [...]
    >nicznej LG net" i jednocześnie nie dopełnił par. 45 pkt. 2 Regulaminu
    >mówiącego o zablokowaniu Kart i Kanałów dostępu z dniem wypowiedzenia

    Tylko, że Nodea o tym nie wie i ma domniemania oparte na zawartości
    skrzynki. ;-(

    Domagają się wniosku o rozwiązanie do rozwiązanej (wypowiedzianej)
    umowy.
    Nie zamierzam nic takiego (ich formularz) wysyłać.

    BAH
    PS.
    Przy okazji napisałem też o wycofaniu
    zgody na przetwarzanie danych osobowych.

  • 8. Data: 2003-08-09 07:26:57
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    W liście od Nordea jest napisane:
    "Informujemy również, iż do czasu planowanej na listopad 2003 roku konwersji
    informatycznej wszystkie Pani/Pana rachunki funkcjonować będą na
    niezmienionych zasadach, wg stawek opłat i prowizji, które obowiązywały w
    dawnym LG Petro Bank".
    Przypominam, że w LG Petro Banku nie obowiązywała żadna kara za zamknięcie
    rachunku.
    Tak więc, jeśli Nordea wprowadziła tę opłatę/karę Dyrektor Banku ds.
    Bankowości Detalicznej jest po prostu kłamcą. Nie wiadomo teraz tylko, co
    jeszcze w tym liście od Nordea jest kłamstwem.

    Tak jak napisałem, nie zapłacę im tej kary. A wprowadzenie tej kary jest dla
    mnie powodem złożenia wypowiedzenia, zgodnie z par. 53 ust. 5 Regulaminu.

  • 9. Data: 2003-08-09 09:36:42
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    > Tylko, że Nodea o tym nie wie i ma domniemania oparte na zawartości
    > skrzynki. ;-(

    O ile możliwość wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym
    została uwzględniona w Regulaminie, o tyle takie domniemanie to
    improwizacja autora tekstu. Dlatego ja zamierzam jedynie wypro-
    wadzić Nordea Bank Polska S.A. z błędnego domniemania i dać
    informację zwrotną, że przyjmuję do wiadomości wypowiedzenie
    Umowy z dniem 18 lipca br. Zgodnie z par. 46 art. 2 Regulaminu
    wskażę numer konta do przekazania środków pieniężnych
    z Rachunku, którego dalsze prowadzenie ze względu na wypowie-
    dzenie Umowy przez Nordea Bank Polska S.A. nie będzie możliwe.

    > Domagają się wniosku o rozwiązanie do rozwiązanej (wypowiedzianej)
    > umowy.

    W tej sytuacji taki wniosek nie ma zastosowania, gdyż to Nordea
    wypowiedziała umowę przesyłając swoje pismo osobie, która nie
    akceptuje zaproponowanych tam warunków.

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Berent

  • 10. Data: 2003-08-09 11:05:37
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Aug 2003 11:36:42 +0200, "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>
    napisał(a):
> [...]
    >z Rachunku, którego dalsze prowadzenie ze względu na wypowie-
    >dzenie Umowy przez Nordea Bank Polska S.A. nie będzie możliwe.

    Dokłądnie taką informację wysłałem.
    Nie rozstrzygałem jedynie z jakim dniem, bo te domnienania
    Nordea Bank Polska SA są mi obojętne.
    A nr rachunku podałem jedynie pro forma (gdyby ktoś mi coś przelał),
    bo wcześniej wyzerowałem saldo.

    >W tej sytuacji taki wniosek nie ma zastosowania, gdyż to Nordea
    >wypowiedziała umowę przesyłając swoje pismo osobie, która nie
    >akceptuje zaproponowanych tam warunków.

    W tym banku jak widać wszystko jeszcze możliwe :-(

    BAH