  • Data: 2002-09-05 16:28:40
    Temat: Re: łatka M$ na dziurę w SSL
    Od: "Tomek D" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@n...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:3D771AE6.2070701@nospam.irc.pl...
    > Nie ma obecnie dostępnych żadnych aktualizacji
    > Brak aktualizacji dostępnych dla tego komputera. Sprawdź później.
    >
    > Zapomniales tylko dodac, ze support do polskich wersji softu jeszcze
    > nie powstal :)

    > _wylacznie_ do wersji US.

    Hm,
    Wersję polską można wybrać dla NT4, dla XP nazwa pliku sugeruje eng, ale
    może ktoś napiszy czy jest to poprawka 'czuła językowo' ?
    Sądząc po komunikacie korzystasz z 'Windows Update', nigdy nie sprawdzałem
    czy jest 'on-line' z M$ Security Bulletin, sam jestem ciekaw, sprawdzę przy
    okazji.
    TomekD