    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kursy w alior kantorze
    Date: Tue, 22 Aug 2023 18:52:00 +0200

    On Tue, 22 Aug 2023 08:48:51 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
> [...]

    Pinior z kolegą 80 mln wypłacili.
    Ale cienkie bolki nie wiedziały nawet jaką torbę na to potrzeba :-)

    Zaklady pracy były, gdzie np 3000 ludzi pracowało, a srednia pensja z
    5000zl.
    Uczelnie były, gdzie nie tylko pracownicy byli, ale tez stypendia.

    Poczta emerytom pieniadze roznosiła.

    > Kurtałka, ja wręcz uwielbiam chodzić do banków, zawsze jakieś cudo zobaczę, a mam
    do tego tak rzadko okazję
    > (ale robotać tam bym nie chciał, co innego hobby, co innego praca).
    > Ale 100-200k zł dla placówki bankowej to jest sporo?
    > Z jednej strony większość banków wymaga awizacji już jakichś śmiesznych kwot typu
    20k (jak nie mniej),

    a) kwota moze śmieszna, ale jak przyjdzie 100 klientów wyplacic taką
    śmieszną?

    b) banki teraz najchętniej by w ogole zrezygnowały z gotówki, a wielu
    oddziałach to juz prawie norma. Panie, tu ludzie przychodzą po
    kredyt, na przelew. A jak oddział w galerii handlowej, to nawet
    solidnego skarbca nie ma ...

    > mimo ze w bankomacie w ścianie oddziału leży pewnie ze 100k jak nie więcej

    Chyba wiecej ..

    > Z doświadczenie - może 100k w Jagiełłach w każdą kieszeń nie
    > weźmiesz, ale już odpowiednik w 100-dolarówkach bez problemu, nie
    > mówiąc o 200-eurówkach (500-tki to niestety pieśń przeszłości).

    Ale mamy 500zl. To nawet wiecej niz 100$.

    Banknoty jak nowe, to okolo 100 na centymetr grubosci.
    wiec 1000 do kieszeni raczej nie wejdzie (10cm), ale w 500zl
    to tylko 2cm.

    > Inna sprawa po co komuś taka sałata może być potrzebna (sprawdzić czy nie
    budowlaniec, kiedyś w leroy-merlin kolo
    > przede mną w kasie wyciągnął zza pazuchy torebkę po mleku, w której miał pełno
    Jagiełłów - no ale nie było
    > to raczej aż 100k

    Budowlaniec mógłby miec kredyt kupiecki.

    Ale samochody używane teraz podrożały ..

    J.