    From: "gringo" <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kupic mieszkanie
    Date: 1 Mar 2007 06:52:18 -0800

    On 1 Mar, 14:58, badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> wrote:
    > Patrze, patrze a tu gringo porozsypywal nastepujace haczki:> Ludzie doradzce cos,
    >
    > O koszty zycia w trojmiescie popytaj lepiej na odpowiedniej grupie
    > regionalnej.
    > Szanse na prace i wyzsza pensje - takze tam, oraz na pl.praca.dyskusje.
    > Na szybko... 1000zl na 'zycie' to raczej malo. Spozywcze + jakis ciuch +
    > dojazdy. A gdzie jakis urlop, wypoczynek? Prezenty, wyjscie do kina, do
    > pubu, spotkania ze znajomymi? Zakup jakiegos mebla, ew koszty utrzymania
    > samochodu. Jakies leki. Prasa. W przyszlosci pewnie jakis dzidzius? A
    > jakies oszczednosci?
> [...]

    no zgadza sie - bedzie ciezko.

    ale z drugiej strony mam przeczucie, ze jak jeszcze troche poczekam to
    juz wogole nie bede mial zdolnosci kredytowej na nowe mieszkanie.
    Troche lipa bo latka lecą (po 27), chciałoby się miec juz jakas
    rodzine i w miare ustabilizowane chociaz skromne zycie.

    Zresztą jakby bylo juz tak cięzko, ze nie do wytrzymania, no to
    przeciez zawsze mozna to mieszkanie sprzedac lub wynając i wrocic do
    rodzicow, czy cos w tym rodzaju.