  • Data: 2003-11-06 11:30:03
    Temat: Re: krotka historia o poleceniu zaplaty - epizod I
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jedni zasłaniają się drugimi i spychają odpowiedzialność na drugą
    stronę...
    > A ja mam tego powoli dość...

    Miałam to samo. Mimo mojej prośby w Inteligo (po uzyskaniu takich samych jak
    Ty informacji z VW) odmówiono mi przesłania potwierdzenia do VW. Bo nie i
    już. Na pocieszenie powiem Ci co należy zrobić ;-) Otóż należy zadzwonić do
    VW i powiedzieć, że chcesz zrealizować DD - jak powiedzą, że nie otrzymali
    potwierdzenia od Inteligo należy powiedzieć, że masz to w głębokim poważaniu
    i chcesz zlecić DD. I DD działa :D .

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn