  • Data: 2008-11-20 13:15:52
    Temat: Re: kredyt we frankach szwajcarskich
    Od: "Greg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Argonn" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:32e5.00000907.4922b7a4@newsgate.onet.pl...
    > Witam grupę,
    > jak sądzicie, czy opłaca się przewalutować kredyt na złotówki. Frank
    > podrożał-
    > moja rata też i sam nie wiem jak mam się zachować. Znajomy bankier
    > powiada,
    > ze należy zachować spokój i przeczekać- ale On z natury jest spokojny więc
    > nie
    > do końca mu wierzę.

    To zależy jak szybko chcesz spłacić ten kredyt.
    Jesli będzie to rzeczywiście całe 30 lat, to w tak długim okresie, suma
    sumarum, kredyt w CHF będzie się opłacał.
    Jasne, że będą okresy, w których rata będzie drożała, aż włos na głowie
    będzie się jeżył (przygotujcie się na franka po 4 PLN), ale po nich nastapia
    okresy takie jak jeszcze niedawno.
    Średnia rata płacona przez te 30 lat wyjdzie niższa niż dla kredytu w PLN.
    Ale coś za coś. Taniość (CHF) za niepokój. Spokój (PLN) za "drogość".

    > Oporocentowanie 2,39% dwa lata temu, a wczoraj szok- pismo
    > od DOM-BANK..3,27 !

    Ten LIBOR na poziomie 3,27% jest wzięty z maxów wrześniowych. W najbliższym
    zcasie wyższy już nie będzie.
    Teraz LIBOR spadł do poniżej 2%.
    http://libor.pox.pl/
    Tak więc wzrost kursu CHF/PLN zniwelowany będzie przez spadek LIBORu.

    --
    Kredyt hipoteczny? http://kredyt.ogar.pl/