  • Data: 2007-07-07 09:28:01
    Temat: Re: kredyt w CHF
    Od: Populares <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MrMrooz wrote:

    > Parę ładnych tysięcy przez parę miesięcy? Czy masz na myśli raty? To
    > musi być bardzo duży kredyt. Jeżeli natomiast kapitał - to nie jesteś w
    > plecy jeżeli nie spłacałeś wcześniej.

    Chcąc być ścisłym należałoby powiedzieć "byłbym parę ładych tysięcy
    lepiej niż jestem".

    > RobertS pisze że CHF musiałby podrożeć kilkadziesiąt groszy. Ok 2 lata
    > temu brałem kredyt po 2,75 (wydawało mi się i tak nisko bo wcześniej był
    > ponad 3), teraz jest ok 2,30 - te 45 groszy to chyba kilkadziesiąt.
    > Myślisz że w przyszłości frank nie może zdrożeć do prawie 3 PLNów? Nie
    > mówię że tak będzie, ale to możliwe.
    >
    > Mi się wydaje, że z każdym groszem, o który frank jest tańszy, rośnie
    > szansa, że w przyszłości zdrożeje :-)

    Otórz to, fakty są takie jakie są, a nie takie, jakie by były lub jakie
    mogłyby być.

    (Parę miesięcy temu) doradca doradził mi, żeby brać kredyt w złotówce,
    bo frank ma podrożeć i wtedy, jeżeli będę chciał, to się przewalutuję.
    Posłuchałem się jak ta sierota, bo ja przecież laik, a on doradca, więc
    się zna. No i gdybym go nie posłuchał i wziął kredyt we franku, to (na
    chwilę obecną) wyszedłbym na tym lepiej.