  • 1. Data: 2002-11-21 07:17:10
    Temat: kredyt na zakup mieszkania
    Od: "tomiwe " <t...@N...gazeta.pl>

    czy ktos polecilby jakis bank, jakas oferte ?
    tomiwe

  • 2. Data: 2002-11-21 15:05:43
    Temat: Re: kredyt na zakup mieszkania
    Od: "Wesoły" <x...@1...com>

    Polecam LG petro bank naprawde tanie kredytyw w frankach szwajcarskich

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2002-11-21 15:17:11
    Od: s...@o...pl

    > Polecam LG petro bank naprawde tanie kredytyw w  frankach szwajcarskich

    takiego banku już chyba nie ma...

  • 4. Data: 2002-11-21 22:35:43
    Od: c...@i...pl

    On Thu, 21 Nov 2002 07:17:10 +0000 (UTC), "tomiwe "
    <t...@N...gazeta.pl> wrote:

    >czy ktos polecilby jakis bank, jakas oferte ?

    przejdź się do Millennium, pogadaj z ekspertem przez telewizor:), to
    potem łatwiej będzie Ci porównywać ofertę w innych bankach...

  • 5. Data: 2002-11-22 14:27:49
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > takiego banku już chyba nie ma...