  • 1. Data: 2007-07-06 12:07:04
    Temat: kredyt na dzialke - ostateczny wybor
    Od: Mikronik <m...@l...net>

    Kredyt na dzialke budowlana wartosc 128 tys.
    Okres kredytowania: 10 lat.
    Waluta: PLN
    Wklad wlasny: 13 tys.

    Kwota kredytu: 115 tys.

    Do wyboru 3 oferty:
    KREDYT BANK:
    prowizja 0%
    marża: 0,9%
    stopa bazowa: WIBOR 3M - teraz 4,78%
    ubezpieczenie na zycie: GRATIS W CENIE
    wycena nieruchomosci: TAK (450zl)
    wymagane konto: TAK - 6zl

    LUKAS BANK:
    prowizja 0%
    marża: 1 rok - 0%, reszta 1%
    stopa bazowa: wlasna indeksowana (bazujaca na WIBOR 3M) - teraz 4,56%
    ubezpieczenie na zycie: TAK (okolo 25zl)
    wycena nieruchomosci: NIE
    wymagane konto: TAK - 6zl

    BANK OCHRONY ŚRODOWISKA (jeszcze czekam na decyzje, ale mysle ze
    bedzie pozytywna:
    prowizja 0%
    marża: 0,75%
    stopa bazowa: WIBOR 6M - teraz 4,95%
    ubezpieczenie na zycie: TAK (okolo 25zl)
    wycena nieruchomosci: TAK (450zl)
    wymagane konto: TAK - 7zl

    Wszedzie mozliwosc wczesniejszej splaty bez prowizji po akceptowlanym
    przeze mnie okresie.
    Wszedzie po 2 wpisy do KW zwiazane z hipoteka, ubezpieczenie pomostowe
    podobne, tak samo niskiego wkladu.

    To co wybrac ;) ?

  • 2. Data: 2007-07-06 12:36:58
    Temat: Re: kredyt na dzialke - ostateczny wybor
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > przeze mnie okresie.
    > Wszedzie po 2 wpisy do KW zwiazane z hipoteka, ubezpieczenie pomostowe

    wybralbym Lukasa (zobaczysz co sie bedzie dzialo za rok i najwyzej
    refinansujesz),
    poza tym mozesz tam miec konto za darmo (jest taka opcja),
    jak sie interesowalem tym bankiem to nie wymagal ubezpieczenia na zycie -
    czy cos sie zmienilo?

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    skladalem wniosek do KB i obsluga to porazka, moze kilka cytatow: "nie wiem
    co sie dzieje z panskim wnioskiem", "prosze zadzwonic pozniej, bo mam duzo
    pracy", "prosze zadzwonic w piatek (dzwonie kilkanascie razy i nikt nie
    odbiera)"...kredyt juz dostalem (inne bank), a w KB po 1,5 miesiaca nie ma
    decyzji ;-( byc moze bank o mnie zapomnial...
    juz tam nie dzownie i nie pytam, bo nie ma to sensu
    oczywiscie to przyklad jakosci pracy pracownika jednego z oddzialow, nie
    musi byc tak wszedzie

  • 3. Data: 2007-07-07 00:56:20
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Mikronik wrote on 2007-07-06 14:07:
> [...]
    > wycena nieruchomosci: NIE
    > wymagane konto: TAK - 6zl
    >
    > BANK OCHRONY ŚRODOWISKA (jeszcze czekam na decyzje, ale mysle ze
    Nie piszesz jak szybko masz zamiar spłacić - czy faktycznie te 10 lat
    czy szybciej. Jeżeli 10 lat - to na pierwszy rzut oka - BOS - bo marża
    najniższa. To że WIBOR 6M jest większy niż 3M wynika z oczekiwań na
    kolejne wzrosty, jak będą oczekiwane spadki - to wtedy 6M będzie niższy
    niż 3M.
    Jeżeli wiesz że będziesz mógł spłacić szybciej - wtedy chyba Lukas.
    Dziwne tylko że konto za 6 PLN. To wychodzi konto wygodne - nie lepiej
    zwykłe eKonto lu PRO?

    Pozdrawiam
    Michał M