  • 1. Data: 2007-10-08 18:23:09
    Temat: konto prestiz lub vip
    Od: "magda" <m...@o...pl>

    szukam informacji jakie warunki nalezy spelnic, by zalozyc konto prestiz, a
    jakie, by zalozyc konto vip w bzwbk?na stronnie bzwbk takich inf nie moge
    doszukac sie:-((

  • 2. Data: 2007-10-08 19:23:48
    Temat: Re: konto prestiz lub vip
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    magda wrote:
    > szukam informacji jakie warunki nalezy spelnic, by zalozyc konto
    > prestiz, a jakie, by zalozyc konto vip w bzwbk?na stronnie bzwbk
    > takich inf nie moge doszukac sie:-((

    Jeżeli dobrze pamiętam reklamy, konto prestiż to przy dochodach 3000 zł/m-c.

  • 3. Data: 2007-10-08 19:26:44
    Od: "Czarna Sotnia" <C...@m...org.pl>

    Użytkownik "magda" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > szukam informacji jakie warunki nalezy spelnic, by zalozyc konto prestiz, a jakie,
    by zalozyc
    > konto vip w bzwbk?na stronnie bzwbk takich inf nie moge doszukac sie:-((

    Pójdź tam i pogadaj z wykidajłą, to może ci powie.
    ---
    Moje poglądy nie są homologowane przez "Gazetę".
    C.S.

  • 4. Data: 2007-10-09 07:48:45
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > szukam informacji jakie warunki nalezy spelnic, by zalozyc konto prestiz,

    > jakie, by zalozyc konto vip w bzwbk?na stronnie bzwbk takich inf nie moge

    > doszukac sie:-((

    każdy może takie konto założyć, tylko ono sporo kosztuje...

  • 5. Data: 2007-10-09 08:47:51
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Bogdan B. <b...@w...pl> wrote:
    > Jeżeli dobrze pamiętam reklamy, konto prestiż to przy dochodach 3000
    > zł/m-c.

    Nic takiego nie trzeba. Wystarczy mieć dochody powyżej 16 zł/mc. Ja
    poszedłem do oddziału, poprosiłem o zmianę na Prestiż, i dostałem. Nie
    mam żadnych regularnych wpływów na konto BZWBK ani nigdy nie miałem.

    Nic nie wiem o koncie VIP.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 6. Data: 2007-10-09 22:10:21
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > szukam informacji jakie warunki nalezy spelnic, by zalozyc konto prestiz,
    > a jakie, by zalozyc konto vip w bzwbk?na stronnie bzwbk takich inf nie

    Prestiż może każdy. VIP też, ale dopiero od 15k PLN wpływów miesięcznie jest
    obsługa VIP. Poniżej jest rachunek VIP bez specjalnej obsługi.