  • 31. Data: 2009-12-16 13:38:57
    Temat: Re: konto dla starszej osoby
    Od: MałgosiaK(BankPocztowy) <m...@p...pl>

    On 16 Gru, 11:25, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    Pocztowegohttp://www.pocztowy.pl/indywidualni/konta/
    nestor/

> [...]
    > mimo, że pokazywała karteczkę z numerem klienta. Żadna z pań na
    > poczcie nie wpadła na pomysł, co zrobić z tym numerem klienta i że
    > można najnormalniej w świecie wypełnić druk wypłaty. Dopiero moja
    > interwencja u naczelniczki i przeprowadzone szkolenie (przeze mnie,
    > czyli nawet nie klienta) umożliwiło wypłatę pieniędzy z konta, na
    > szczęście już za pomocą PINu, ale dzięki temu panie wiedzą do czego
    > służy numer klienta i druki wypłaty.
    >
    > Nawet najlepsza praca marketingowców i pracowników w Bydgoszczy nie da
    > wiele, jak ludzie na samym dole nie będą odpowiednio przeszkoleni.

    Mamy świadomość, że dobrze przeszkoleni Pracownicy to podstawa i
    działamy również w tym kierunku.
    Dziękuję za zwrócenie uwagi na powyższą kwestię

  • 32. Data: 2009-12-16 13:51:59
    Od: MałgosiaK(BankPocztowy) <m...@p...pl>

    On 16 Gru, 11:50, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > A co pozostanie platne w pocztowym koncie standard?
    > Na glownej stronie wymienione jest razem z nestorem jako znoszace
    > oplaty?
    >
    > Tak przy okazji - jesli pozostalaby opcja platnej karty debetowej, to
    > rezygnujac z jej wyrobienia, moge wyplacac na poczcie i/lub banku
    > pocztowym bezplatnie srodki na podstawie dowodu?

    Tak jest taka możliwość wypłaty w oddziale Banku Pocztowego lub w
    placówce Poczty Polskiej bez posiadania karty płatniczej.
    Co do płatnych usług w przypadku Konta Standard to przykładowo za
    zlecania przelewu poprzez Infolinię lub Placówkę jest opłata a jeśli
    Klient będzie wykonywał operację poprzez internet Pocztowy24 wówczas
    nie ponosi kosztów

  • 33. Data: 2009-12-16 21:46:07
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent scholastyk nadaje:
    > Ciekawe czy Ty byś sobie poradził gdybyś co miesiąc dostawał 500 zł a
    > musiał wydać 1000 zł i tak przez cały rok, z perspektywą spadku
    > dochodów i wzrostu wydatków w przyszłości. :)

    Mam żałować firmy która sobie ewidentnie nie radzi sama ze sobą?
    Bardziej mi żal dzisiejszych emerytów, którzy dostają 500 zł a jeszcze
    bardziej przyszłych emerytów, okradanych właśnie w tej chwili z
    przyzwoleniem prawa.

  • 34. Data: 2009-12-18 10:44:39
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    2...@k...googlegroups.com

    > Valdi (pozwolę sobie tak napisać, gdyż w Sieci raczej zwrotów na Pan
    > się nie stosuje).
    Pewnie że tak. W sieci nie trzeba być przyzwoitym.

  • 35. Data: 2009-12-18 11:02:03
    Od: MałgosiaK(BankPocztowy) <m...@p...pl>

    On 18 Gru, 11:44, XYZ <j...@m...bin> wrote:

    > Pewnie że tak. W sieci nie trzeba być przyzwoitym.

    a może to zwyczajnie ogólnie przyjęte zasady netykiety.
    Miłego dnia zyczę

  • 36. Data: 2009-12-18 11:19:01
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości grup

    > Pewnie że tak. W sieci nie trzeba być przyzwoitym.

    Uważasz, że komuś dodaje godności, kiedy ktoś zwróci się do niego "Pan"?
    Dużo czy tylko trochę? A jak się zwróci "Sir" to jeszcze więcej?

  • 37. Data: 2009-12-18 11:32:18
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-12-18 12:19, MarekZ wrote:
    > Uważasz, że komuś dodaje godności, kiedy ktoś zwróci się do niego "Pan"?
    > Dużo czy tylko trochę? A jak się zwróci "Sir" to jeszcze więcej?

    Lubisz jak jakiś cham (generalnie bluzgający mięsem) zwraca się do
    Ciebie przez Ty ?

    Forma zwracania się do kogoś wyznacza pewien dystans na jaki
    "trzymamy" rozmówcę. A pomimo, że generalnie w necie dopuszczamy
    zmniejszenie tego dystansu (choćby na zasadzie "siedzimy na tej
    samej grupie", czytamy te same posty, więc nie jesteśmy całkowicie
    sobie nieznani}), to jeśli w odpowiedzi na "tykanie" ktoś używa
    formy Pan/Pani (albo mniej formalnie "Kolega/Koleżanka"), należy się
    do tego dostosować... [Czy raczej może powinienem napisać:
    "Uważający się za kulturalnego człowiek powinien się do tego
    dostosować."...]

    witrak()

  • 38. Data: 2009-12-18 11:49:28
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości grup
    ..

    > Lubisz jak jakiś cham (generalnie bluzgający mięsem) zwraca się do Ciebie
    > przez Ty ?

    Nie mam specjalnie okazji stykać się z chamami bluzgającymi mięsem, niemniej
    jednak gdyby takie zdarzenie nastąpiło byłoby mi kompletnie obojętne czy
    taka osoba zwraca się do mnie przez "ty" przez "pan" czy przez "sir". Czemu
    miałoby mieć to dla mnie znaczenie?

> [...]
    > "Kolega/Koleżanka"), należy się do tego dostosować... [Czy raczej może
    > powinienem napisać: "Uważający się za kulturalnego człowiek powinien się

    Dystans w necie? To przecież nie panel wszechwiedzących, tylko wymiana
    poglądów. Nie zastanawiałem się głębiej nad tym, ale nie mam z tym problemu.
    Domyślnym sposobem zwracania się dla mnie jest "na ty". Nie sądzę aby to, iż
    ktoś napisze do mnie "na kolego" czy też "na pan" spowodowało automatycznie,
    że tak samo się do niego zwrócę. Trudno nawet powiedzieć czy w ogóle zwrócę
    na to uwagę. Być może według niektórych osób jest to objawem braku kultury.
    Nie przeszkadza mi to.

  • 39. Data: 2009-12-18 11:52:30
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MarekZ" news:hgfo0o$s4q$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Uważasz, że komuś dodaje godności, kiedy ktoś zwróci się do niego "Pan"?
    > Dużo czy tylko trochę? A jak się zwróci "Sir" to jeszcze więcej?

    Ja się tam za żadnego pana nie uważam, szczególnie w necie :)

  • 40. Data: 2009-12-18 11:53:52
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "witrak()" news:hgfpt2$71o$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Lubisz jak jakiś cham (generalnie bluzgający mięsem) zwraca się do
    > Ciebie przez Ty ?

    Czy rozmawiacie o mnie? ;)