  • Data: 2011-08-10 14:23:43
    Temat: Re: konto dla golodupca
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "MarekZ" j1u0is$50l$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Jednak wybieranie banku tego sortu na swój główny rachunek nie jest moim

    Ja nie mam ,,głównych banków'' czy ,,głównych rachunków''. :)

    KB -- pobieranie za free z każdego bankomatu

    mB -- lanie wewnętrzne 24 godziny na dobę
    lanie do US i ZUS
    awaryjne lanie
    awaryjne pobieranie makulatury
    wpłacanie makulatury
    zamierzam przenieść tam numer telefonu

    EB -- do niedawna tam trzymałem prawie wszystko
    stamtąd lałem
    tam wpłacałem
    tam mogę pobierać w małych miejscowościach typu Olecko

    Meritum -- 4% keszbeku za paliwo (i tak prawie nie jeżdżę)
    awaryjne pobieranie makulatury
    lokaty

    Polbank -- do niedawna awaryjne pobieranie makulatury w galeriach
    półgroszówki na 6 kontach

    Mille -- Impresja i debetówka z Dobrego
    awaryjne pobieranie makulatury na przykład w Suwałkach

    DB -- testuję i czekam na zestaw głośnomówiący

    BZWBK -- pachnie Francją... ;)
    i kartą bezmaterialną, którą nie mogą płacić, choć są tam jeszcze środki

    Citi -- sympatyczna kredytówka

    Inteligo -- czeka na lepsze czasy

    Pocztowy -- czeka na lepsze czasy; mam tam ciężki :) szmal

    Alior -- marmur blisko mnie, rzadko używam...

    Pewnie coś pominąłem...

    Getin, ING, Lukas, PeKaO, Sygma -- jak elektrownie jądrowe ze stopionymi rdzeniami...
    ;)
    Pamiętam też inne nazwy ;) banków. :) Ale banków tych od dawna już nie ma. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'