  • Data: 2011-08-09 19:00:30
    Temat: Re: konto dla golodupca
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    2011-08-09 20:40, Darek wysłał(a) wiadomość:

    > Naprawdę darmowe - do kiedy? Nie wiem
    > http://getinonline.pl/Konto_skarbonkowe

    Hmm, a tutaj <http://getinonline.pl/konto_oszczednosciowe7> znalazłem
    drobnym druczkiem:

    "Czynności bezpłatnie realizowane przez Bank względem Konta
    Skarbonkowego to: prowadzenie konta (*pod warunkiem wykonywania
    transakcji bezgotówkowych przy użyciu karty debetowej lub kredytowej
    wydanej do konta na kwotę minimum 400 zł miesięcznie, przez okres 12
    miesięcy kalendarzowych za miesiące, w których nie wykonano wymaganych
    transakcji, naliczana jest opłata miesięczna 4,99 zł), wydanie karty
    płatniczej, przelewy internetowe, wypłaty ze wszystkich bankomatów w
    Polsce. Informacja o opłatach za inne czynności realizowane na zlecenie
    Posiadaczy rachunków dostępna jest na stronie www.getinonline.pl."

    A w PDF-ie dla Skarbonkowego z TOiP jest napisane:

    Miesięczna opłata za prowadzenie Rachunku
    Oszczędnościowo-Rozliczeniowego Konto Skarbonkowe* i pod gwiazdką - * w
    przypadku zawierania umowy w ramach promocji organizowanej przez Bank,
    warunki danej promocji zaakceptowane przez Klienta mogą określać
    wysokość tej opłaty odmiennie niż Tabela opłat i prowizji.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/