  • 1. Data: 2002-09-25 15:53:24
    Temat: konto dla firmy - sp.z o.o.
    Od: k...@p...onet.pl

    Witam

    Ktory bank mozecie z czystym sumieniem polecic? Zalezy mi na (w tej wlasnie
    kolejnosci):

    1. niskie koszty miesieczne
    2. e-banking
    3. niskie koszty przelewow
    4. karta

    Bylem ostatnio w BSK i juz mialem podpisac, ale okazalo sie, ze taka wersja za
    35 pln miesiecznie jest tylko dla firm, ktore nie maja pelnej ksiegowosci. Tak
    to kosztuje 100/miesiac :(. Az tyle to banku nie uzywam.

    Pawel

  • 2. Data: 2002-09-25 17:03:59
    Temat: Re: konto dla firmy - sp.z o.o.
    Od: "TomEr" <t...@b...bla.bla>

> [...]
    Tak
    > to kosztuje 100/miesiac :(. Az tyle to banku nie uzywam.

    po co zakladac spolke zoo jesli szkoda marnych 100zl na obsluge r-ku???
    polecam dokladnie sprawdzic co BSK oferuje w tych 100zl i porownac z oferta
    innych bankow (w koncu juz prawie podpisales)

    pzdr
    TomEr

  • 3. Data: 2002-09-25 17:17:26
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    oferta
    > innych bankow (w koncu juz prawie podpisales)

    Za 100zl/mc to mozna zalozyc w 'duzym' BRE - pakiet MSP :-)
    Tansza jest Nordea i bzwbk - ten drugi odradzam.

    pzd

  • 4. Data: 2002-09-25 17:25:53
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    Użytkownik <k...@p...onet.pl>
> [...]
    Tak
    > to kosztuje 100/miesiac :(. Az tyle to banku nie uzywam.

    Prowadzisz naprawdę księgi rachunkowe, czy podatkową księgę przychodów i
    rozchodów? Jeżeli KPiR to możesz mieć konto Konto Zysk za 35zł, zobacz
    http://www.bsk.com.pl/oferta/malefirmy/zysk.htm#depo
    zyt

    Bogdan

  • 5. Data: 2002-09-25 21:19:14
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

    > Prowadzisz naprawdę księgi rachunkowe, czy podatkową księgę przychodów i
    > rozchodów? Jeżeli KPiR to możesz mieć konto Konto Zysk za 35zł, zobacz
> [...]

    no spolki prawa handlowego musza miec pelna ksiegowosc

    pozdrawiam,
    jelen

  • 6. Data: 2002-09-26 13:51:38
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    k...@p...onet.pl wrote:

    > Witam
    >
    > Ktory bank mozecie z czystym sumieniem polecic? Zalezy mi na (w tej wlasnie
    > kolejnosci):
    >
    > 1. niskie koszty miesieczne
    > 2. e-banking
    > 3. niskie koszty przelewow
    > 4. karta

    Jak karta na 4. miejscu to może bez karty? A wtedy Telepekao24.

    pzdr

    Tomek