  • 11. Data: 2008-08-27 14:14:32
    Temat: Re: konto dla firmy - online na wiele podpisow
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 27 Aug 2008 15:19:51 +0200, "Muchomor"
    <much<antispam>omorek@poczta.onet.pl> wrote:

    >Mam nietypowe potrzeby - szukam konta dla niedużej firmy (dokładnie to jest
    >działalność pomocnicza przy budżetówce) - wymóg - możliwość kontrasygnaty
    >przelewu przez 2 osoby - najlepiej wersja online
    http://www.bph.pl/pl/firmy/harmonium/harmonium_p

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 12. Data: 2008-08-27 14:18:03
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Muchomor" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:g93me7$kd6$1@news.onet.pl...

    > Żeby było się z kim sie kłócic jakby coś było nie tak...

    No to chyba BPH pozostaje.

    marrekz

  • 13. Data: 2008-08-27 19:24:28
    Od: Mario <b...@p...onet.pl>

    Muchomor pisze:

    > Nie aż taka budżetówka - formalnie odręba firma, a nie zakład budżetowy więc
    > chyba NBP nas nie obłuży...
    To faktycznie chyba się nie uda. Oferują "wielopodpis" konfigurowalny w
    grupach.
    Spróbuj może w takim razie zorientować się w usłudze DZBANK'u...

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2008-08-27 20:40:55
    Od: "Lesio" <l...@...pl>

    Polecam bank Millennium, prowadzi mi konto Rady Rodziców - można ustawić
    atoryzację przelewów przez więcej niż jedną osobę

    Pzdr

  • 15. Data: 2008-08-27 21:07:19
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    Użytkownik "Muchomor omorek@poczta.onet.pl>" <much<antispam> napisał w
    wiadomości news:g93k9r$dhc$1@news.onet.pl...
> [...]
    > chce nam wcisnąć Multicacha, ale koszty nas zjedza - drogo to wychodzi...
    > Przelewów niewiele (30-50 miesiecznie), głównie ZUS, skarbówka i typowe
    > opłaty. Wiem o świetnych kontach dla firm jednoosobowy (albo dla jednej
    > osoby realizującej przelewy), ale tu jest wymóg 2 podpisów... Jak ktoś
    > może polecić jakiś bank to będę wdzieczny. A przy okazji PKO BP ma w
    > Inteligo paskudny błąd funkcjonalny, który uniemożliwia jego stosowanie w
    > firmach niejednoosobowych - identyfikacja użytkownika przez PESEL sprawia,
    > że jak ktoś ma konto prywatne w PKO Inteligo będzie sobie mógł w domciu

    w ING jest także opcja autoryzacji przez kilka osób.

    t.

  • 16. Data: 2008-08-28 09:25:25
    Od: "Muchomor" <m...@p...onet.pl>

    A jak to wygląda kosztowo?
    Na pierwszy rzut oka wychodzi chyba najkorzystej KB24:
    50zł prowadzenie 0,9zł za przelew.
    Nie chce mi sie przeglądać wszystkich TOiP wiec jeśli gdzieś jest taniej to
    dajcie znać.
    Pozdr.
    M.

  • 17. Data: 2008-08-29 13:35:50
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 28 Aug 2008 11:25:25 +0200, "Muchomor"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >Na pierwszy rzut oka wychodzi chyba najkorzystej KB24:
    >50zł prowadzenie 0,9zł za przelew.
    BPH:
    Harmonium Plus 59,95 + 2,00 za przelew.
    Harmonum za 39,95 + 2,00 za przelew

    w Harmonium Plus na pewno da sie zrobic kombinowane podpisy,
    a w Harmonium bez Plusa - nie wiem.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 18. Data: 2008-08-30 05:50:17
    Od: TomekD <a...@s...pl>

    Muchomor <much pisze:
    > Mam nietypowe potrzeby - szukam konta dla niedużej firmy (dokładnie to jest
    > działalność pomocnicza przy budżetówce) - wymóg - możliwość kontrasygnaty
    > przelewu przez 2 osoby - najlepiej wersja online -

    Citi.

    pzdr.
    TomekD

    --