  • 1. Data: 2002-10-01 08:15:59
    Temat: Re: kontakt do multibanku
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    www.pkt.pl ?

    --

    --w

  • 2. Data: 2002-10-01 08:17:19
    Temat: kontakt do multibanku
    Od: "patison" <p...@a...net>

    wielka prośba
    szukam telefonu do centrali multibanku łodź mickiewicza 10 taki pomarańczowy
    budynek ;) koło parkingu ;)))
    uprzejmy gostek z infolini nie chciał mi go podać chociaż go prosiłem i
    groziłem
    obiecuję jak mi podacie to się zemszczę za wszystkich
    którzy narzekają na złą obsługę w tym banku ;)))))))))))

  • 3. Data: 2002-10-01 08:54:14
    Od: "patison" <p...@a...net>

    > www.pkt.pl ?

    kuchany a ty za mondry chyba nie jesteś ;)))))
    i jak tu się tutaj mścić ;)