  • 1. Data: 2004-10-17 09:37:06
    Temat: kilka pytan o mBank cd..
    Od: "finko!!@@" <a...@b...pl>

    Kiedy deklatuje sie chec otrzymania karty płatniczej w eMax'ie, czy jest ona
    przyznawana automatycznie po otworzeniu rachunku, w trakcie rejestracji czy
    po otrzymaniu od mBanku przesylki startowej?

    dzieki

  • 2. Data: 2004-10-17 09:37:25
    Temat: Re: kilka pytan o mBank cd..
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    finko!!@@ <a...@b...pl> wrote:
    > Kiedy deklatuje sie chec otrzymania karty płatniczej w eMax'ie, czy
    > jest ona przyznawana automatycznie po otworzeniu rachunku, w trakcie
    > rejestracji czy po otrzymaniu od mBanku przesylki startowej?

    wiesz, ze karta do eMAXa kosztuje? ;)
    O karte wnioskujesz sam, dostajesz ja bodaj po podpisaniu wszystkich
    dokumentow.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 3. Data: 2004-10-17 10:33:38
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *finko!!@@* napisał(a):

    > Kiedy deklatuje sie chec otrzymania karty płatniczej w eMax'ie, czy jest ona
    > przyznawana automatycznie po otworzeniu rachunku, w trakcie rejestracji czy
    > po otrzymaniu od mBanku przesylki startowej?

    Nie łatwiej otworzyć eKonto i eMaxa, zamówić kartę (za darmo oczywiście
    :) ) do eKonta i w razie potrzeby przelać pieniądze z eKonta na eMaxa?

    Gree

  • 4. Data: 2004-10-17 10:36:35
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Gree* napisał(a):

    > Nie łatwiej

    Miało być - nie taniej :)

    Gree

  • 5. Data: 2004-10-17 11:20:20
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > wiesz, ze karta do eMAXa kosztuje? ;)
    > O karte wnioskujesz sam, dostajesz ja bodaj po podpisaniu wszystkich
    > dokumentow.

    Bo jemu się pewnie z "Intelygo" pozajączkowało - pakiet startowy i te
    rzeczy. ;-)

    K.

  • 6. Data: 2004-10-17 14:30:18
    Od: "2BE.PL" <2...@w...to.2be.pl>

    Użytkownik "finko!!@@" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    czy
    > po otrzymaniu od mBanku przesylki startowej?

    Nie wiem jak w przypadku emaxa, ale w kwestii e-konta, po wypełnieniu
    wszystkich dokumentów i ich odesłaniu, należy zadzwonić i złożyć zamówienie
    na karte.
    Pozdrowienia, Adam

    --
    http://2be.pl - solidny WebHosting, tanie Domeny