  • 1. Data: 2008-01-29 20:22:45
    Temat: karty Pekao sa klient BPH
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    Czy może ktoś potwierdzić,
    Nowe karty z logo Pekao sa (debetowe i kredytowe) wydawane dla klientów
    dawnego BPH beda dalej widziane w systemie Sezam czy nie? Przed i po
    przeniesieniu rach. do Pekao sa.
    czy po przeniesienu rachunku do Pekao bedzie można dalej miec wgląd w Sezam
    BPH? Przecież stary rach. z BPH bedzie jeszcze przez jakis czas
    funkcjonował - równolegle.

    Może ktoś już doświadczył tego?

    JR

  • 2. Data: 2008-01-29 20:26:07
    Temat: Re: karty Pekao sa klient BPH
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 29 Sty, 21:22, "JerzyR" <j...@d...pl> wrote:
> [...]
    > czy po przeniesienu rachunku do Pekao bedzie można dalej miec wgląd w Sezam
    > BPH? Przecież stary rach. z BPH bedzie jeszcze przez jakis czas

    Mnie tłumaczono, że po migracji rachunków z danego oddziału, podgląd
    będzie wyłącznie przez Pekao24.

  • 3. Data: 2008-01-29 20:33:12
    Od: Sierp <s...@n...net>

    JerzyR pisze:
> [...]
    > czy po przeniesienu rachunku do Pekao bedzie można dalej miec wgląd w Sezam
    > BPH? Przecież stary rach. z BPH bedzie jeszcze przez jakis czas

    jezeli dobrze pamietam pismo, to od momentu pelnego przelaczenia
    (u mnie bodaj 9 lutego) stare karty bph przestana dzialac, system
    sezam nie bedzie dzialal

    Sierp

  • 4. Data: 2008-01-30 10:29:28
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Przecież stary rach. z BPH bedzie jeszcze przez jakis czas funkcjonował -
    > równolegle.

    W dniu X (weekendy do maja) Twoje dane znikną bezpowrotnie z systemów BPH.
    Pozostaną tylko na kopiach/backupach.

    /*-+

  • 5. Data: 2008-01-31 00:08:15
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > Nowe karty z logo Pekao sa (debetowe i kredytowe) wydawane dla klientów
    > dawnego BPH beda dalej widziane w systemie Sezam czy nie? Przed i po
    > przeniesieniu rach. do Pekao sa.

    aktywowałem właśnie nową karte debetową Maestro z logo pekao sa, dokonałem
    wypłaty gotówki i dwóch transakcji bezgotówkowych - nie widać tych
    transakcji w systemie Sezam!!!:(

    JR

  • 6. Data: 2008-01-31 00:14:47
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Sty, 00:08, "JerzyR" <j...@d...pl> wrote:

    > aktywowałem właśnie nową karte debetową Maestro z logo pekao sa, dokonałem
    > wypłaty gotówki i dwóch transakcji bezgotówkowych - nie widać tych
    > transakcji w systemie Sezam!!!:(

    A masz dostep do pko24? Tam pewno sa.

  • 7. Data: 2008-01-31 00:21:57
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    A masz dostep do pko24? Tam pewno sa.

    nie.
    Moj rach. jest jeszcze w BPH - nie został przeniesiony.
    Pewnie transakcje zostaną zaksięgowane na koncie "ręcznie".

    JR

  • 8. Data: 2008-01-31 09:49:18
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > aktywowałem właśnie nową karte debetową Maestro z logo pekao sa, dokonałem
    > wypłaty gotówki i dwóch transakcji bezgotówkowych - nie widać tych
    > transakcji w systemie Sezam!!!:(

    Po poszły do pekało. Do sezama zapewne dotrą jutro rano.

    /*-+