  • 1. Data: 2005-04-12 15:54:16
    Temat: karta visa lub masterCard dla studenta - prosze o rade??
    Od: "mIcHaL" <n...@U...interia.pl>

    Witam,
    Z gory przepraszam wszystkich jezeli bylo juz podobne pytanie, jezeli tak,
    wychodzi ze szukalem niezbyt wnikliwie.
    Chcialem zapytac czy istenieje mozliwosc abym dostal taka karte w jakims
    banku jezeli nie mam pracy i jestem studentem.
    Mam konto w mBanku, ale niestety tam sie nie lapie, musze posiadac
    miesieczne dochody i z tego co wyczytalem to prawie wszedzie tak jest.
    Jednak zeby byc pewnym zwracam sie z tym pytaniem do specjalistow, moze ktos
    mi cos doradzi.
    Dziekuje z gory za wszystkie podpowiedzi.

    p.s. karty chce uzywac przedewszystkim do transakcji internetowych.

    Michal

  • 2. Data: 2005-04-12 16:00:36
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    mIcHaL napisał:
    > p.s. karty chce uzywac przedewszystkim do transakcji internetowych.

    No to w taim wypadku lepiej sobie zamw do rachunku w mBanku eKARTĘ do
    transakcji przez Internet.

    K.

  • 3. Data: 2005-04-12 16:10:19
    Od: "mIcHaL" <n...@U...interia.pl>

    > No to w taim wypadku lepiej sobie zamw do rachunku w mBanku eKARTĘ do
    > transakcji przez Internet.

    dzieki za odpowiedz
    wydaje mi sie jednak(naturalnie moge sie mylic) ze dzieki niej nie bede mogl
    zaplacic za bilet lotniczy np w easyjet.com, a na tym mi najbardziej zalezy.

    Michal

  • 4. Data: 2005-04-12 16:12:27
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    mIcHaL <n...@U...interia.pl> wrote:
    > bede mogl zaplacic za bilet lotniczy np w easyjet.com, a na tym mi
    > najbardziej zalezy.

    A to dlaczego? Chodzi ci o karte do platnosci przez internet. eKarta
    umozliwia cos takiego. Podobnie jak standardowa VE wydawana w Inteligo.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-04-12 16:17:54
    Od: "mIcHaL" <n...@U...interia.pl>

    > A to dlaczego? Chodzi ci o karte do platnosci przez internet. eKarta
    > umozliwia cos takiego. Podobnie jak standardowa VE wydawana w Inteligo.

    juz pisze dla czego tak mysle, na stronach wiekszosc lini lotniczych nie ma
    slowa o tym ze mozna zaplacic VE lub eKArta wszedzie tylko karty debetowe i
    kredytowe Visa lub MasterCard i inne. Czy zle to zinterpretowalem ??

    Michal

  • 6. Data: 2005-04-12 16:19:48
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik mIcHaL napisał:

> [...]
    > slowa o tym ze mozna zaplacic VE lub eKArta wszedzie tylko karty debetowe i
    > kredytowe Visa lub MasterCard i inne. Czy zle to zinterpretowalem ??

    Wybierasz VISA i podajesz dane swojej VE.

    Bartol

  • 7. Data: 2005-04-12 16:22:48
    Od: "mIcHaL" <n...@U...interia.pl>

    [...]
    > Wybierasz VISA i podajesz dane swojej VE.
    >
    > Bartol

    troszeke to dziwne, ale jezeli tak jest to na to bardzo dziekuje za
    informacje i na pewno wyprobuje.

    Michal

  • 8. Data: 2005-04-12 16:26:23
    Od: "Damian Kuczera" <d...@W...gazeta.pl>

    mIcHaL <n...@U...interia.pl> napisał(a):
> [...]
    > mi cos doradzi.
    > Dziekuje z gory za wszystkie podpowiedzi.
    >
    > p.s. karty chce uzywac przedewszystkim do transakcji internetowych.

    BZ WBK --> Konto Student (bezpłatne prowadzenie rachunku) --> karta Visa
    Classic debetowa 40zł/rok

    Takiej właśnie używam, z racji tego że za granicą bardzo często akceptują
    tylko wypukłe.
    Na 100% zapłacisz też nią wszędzie w internecie gdzie akceptują Visę, z
    eKartą czasami są problemy w niektórych płatnościach.

    Pozdro,
    Damian

  • 9. Data: 2005-04-12 16:29:55
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik mIcHaL napisał:

    > troszeke to dziwne, ale jezeli tak jest to na to bardzo dziekuje za
    > informacje i na pewno wyprobuje.

    Tutaj nie ma nic dziwnego. Dziala i tyle.

    Bartol

  • 10. Data: 2005-04-12 16:32:33
    Od: "mIcHaL" <n...@U...interia.pl>

    > BZ WBK --> Konto Student (bezpłatne prowadzenie rachunku) --> karta Visa
    > Classic debetowa 40zł/rok
    [...]

    nie twierdze ze nie ma Pan racji, moze trafilem na wyjatkowo niemila Pania
    (a o to nie trudno w naszych bankach) ale bylem dzisiaj w BZ WBK i odprawili
    mnie z kwitkiem mowiac ze nie ma mozliwosci abym dostal taka karte bez
    zatrudnienia:(

    Michal