  • 1. Data: 2011-11-11 13:27:38
    Temat: karta prepaid
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    podpowiedzcie jaka karte prepaid wybrac?
    nie chce ryzykowac z kredytowka i wolalbym zaplacic za cos przez internet
    karta prepaid doladowana na konkretna kwote.
    mbank chyba nie ma takich kart (mam tam konto) wobec tego gdzie szukac?
    dziekuje za podpowiedzi.

  • 2. Data: 2011-11-11 13:38:25
    Temat: Re: karta prepaid
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    On 11.11.2011 14:27, darkblue wrote:
> [...]
    > internet karta prepaid doladowana na konkretna kwote.
    > mbank chyba nie ma takich kart (mam tam konto) wobec tego gdzie szukac?

    Ja miałęm podobną potrzebę i znalazłem w ING. Można do takiej karty od
    razu założyć konto, czego nie zrobiłem i walają się tam jakieś moje grosze.

    --
    - Jaka jest największa anomalia fizjologiczno-polityczna?
    - Członek wysunięty z ramienia na czoło.

  • 3. Data: 2011-11-11 14:37:58
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Piotr Hosowicz" <a...@o...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:4...@e...com...
    > Ja miałęm podobną potrzebę i znalazłem w ING. Można do takiej karty od
    > razu założyć konto, czego nie zrobiłem i walają się tam jakieś moje
    > grosze.

    a tych groszy nie mozna sobie przelac na konto w innym banku?

  • 4. Data: 2011-11-11 14:48:43
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    On 11.11.2011 15:37, darkblue wrote:
    > Użytkownik "Piotr Hosowicz" <a...@o...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:4...@e...com...
    >>
    > a tych groszy nie mozna sobie przelac na konto w innym banku?

    Trzeba by się pewnie do nich pofatygować pewnie, a ja nie za bardzo
    mogę. Pewnie do takiego przelewu konieczne jest konto źródłowe, czyli i
    tak musiałbyś założyć to konto o którym mówiłem.

  • 5. Data: 2011-11-11 16:36:43
    Od: perian <p...@i...pl>

    In <news:j9j7u2$b9s$1@mx1.internetia.pl>, darkblue wrote:

    > podpowiedzcie jaka karte prepaid wybrac?
    > nie chce ryzykowac z kredytowka i wolalbym zaplacic za cos przez internet
    > karta prepaid doladowana na konkretna kwote.

    Ustaw sobie odpowiedni limit transakcji na tej karcie i tyle. Jak już
    sobie coś kupisz, to potem zmień na 0 i po sprawie.

    --
    perian
    Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

  • 6. Data: 2011-11-11 19:21:43
    Od: "Sinus " <s...@g...pl>

    darkblue <n...@n...pl> napisał(a):
> [...]
    > karta prepaid doladowana na konkretna kwote.
    > mbank chyba nie ma takich kart (mam tam konto) wobec tego gdzie szukac?

    Jeśli nie przeszkadza Ci limit jednorazowej transakcji 500zł to karta z WBK
    jest ok. Kupisz ją albo w placówce albo porobiło się teraz pełno kart
    partnerskich, np.
    http://allegro.pl/mastercard-prepaid-aerogrupa-ryana
    ir-bez-prowizji-i1928561041.html

    --
    Sinus

  • 7. Data: 2011-11-11 19:31:15
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2011-11-11 14:27, darkblue pisze:
> [...]
    > internet karta prepaid doladowana na konkretna kwote.
    > mbank chyba nie ma takich kart (mam tam konto) wobec tego gdzie szukac?

    mBank ma wirtualne karty - eKarta.
    Jakby to nie pasowało to BZWBK ma karty prepaid. Normalne i wirtualne.
    Wirtualna to koszt 1 zł a normalna 15 zł (chociaż znalazłem brandowane
    pay24.pl za 5 zł). Karty można kupić na Allegro. Wirtualna najdalej
    następnego dnia jest na mailu.

  • 8. Data: 2011-11-11 20:30:39
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik "dwr" <d...@g...-u-s-u-n.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Wirtualna to koszt 1 zł a normalna 15 zł (chociaż znalazłem brandowane
    > pay24.pl za 5 zł). Karty można kupić na Allegro. Wirtualna najdalej

    hmmm ta karta virtualna mnie zaciekawiła.... w sumie by mi taka wystarczyla
    :)
    przyjrzę się sprawie.

  • 9. Data: 2011-11-11 22:30:53
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > WBK
    > jest ok. Kupisz ją albo w placówce albo porobiło się teraz pełno kart

    Jeśli chodzi o karty prepaid walutowe to też BZWBK. Nawet cinkciarz.pl
    sprzedaje takie karty pod swoim logo, zasilane bezpośrednio z tego serwisu.

  • 10. Data: 2011-11-11 23:47:10
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    darkblue <n...@n...pl> wrote on 2011-11-11_21:30
    > Użytkownik "dwr" <d...@g...-u-s-u-n.pl> napisał w

    > hmmm ta karta virtualna mnie zaciekawiła.... w sumie by mi taka
    > wystarczyla :)
    > przyjrzę się sprawie.

    Ale zabezpiecza tylko karta anonimowa, bo bank wtedy *musi* liczyć
    się z sytuacją, że pieniędzy więcej nie dostanie, niż już wziął.
    mBankowa taka nie jest - zawsze mogą ściągnąć....

    witrak()