    From: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta kredytowa a bezpieczenstwo
    Date: Thu, 9 Dec 2004 15:21:21 +0000 (UTC)

    Tako rzecze Zeus:
    > Nie chcesz ryzykowac - nie xeruj i nie wysyłaj.
    > CHCESZ miec potem chcwile niepewosci czy dobrze zrobiłas, a czasami
    > zastanawaic sie, czy dane karty ma juz kto inny - xeruj i wyslij.
    > Ja jestem za pierwszym.

    Jakby nie o to mi chodzi. Kwestia kserowania jest poboczna. Załóżmy, że
    dany oszust już ma te dane, nieważne skąd. Co się dzieje w sytuacji, kiedy
    na wyciągu (albo przy przypadkowym przeglądaniu operacji) odkrywam, że ktoś
    pokorzystał sobie z mojej karty? Jestem zgubiona czy może jednak nie?

    Saddie
    --
    |\ /|
    ,~~~>>";"<< Jesteś osobą, która wrzuca klucz francuski rozsądku