  • 1. Data: 2014-12-08 11:48:18
    Temat: je*any mbank
    Od: r...@g...com

    taki mają super hiper zajebisty interfejs użytkownika,
    że wysłałem dolary do cinkciarza z konta złotówkowego, zamiast walutowego!!
    niech ich szlag trafi!

  • 2. Data: 2014-12-08 12:31:39
    Temat: Re: je*any mbank
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@g...com ...

    > taki mają super hiper zajebisty interfejs użytkownika,
    > że wysłałem dolary do cinkciarza z konta złotówkowego, zamiast
    > walutowego!! niech ich szlag trafi!

    Rzeczywiscie łatow jest pomylic konto z ktorego sie wysyła.
    Sam byłem zdziwiony jak to zauwazyłem...

  • 3. Data: 2014-12-08 13:23:59
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-12-08 11:48, r...@g...com wrote:

    > taki mają super hiper zajebisty interfejs użytkownika,
    > że wysłałem dolary do cinkciarza z konta złotówkowego, zamiast walutowego!!
    > niech ich szlag trafi!

    Spoko, zaraz juz ktos Ci wyjasni ze interfejs jest ok albo ze sie
    niedostatecznie z niego przeszkoliles i problem jest po stronie
    uzytkownika, a nie niedopasowania do niego - vide kilka watkow powyzej.

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2014-12-08 13:52:07
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 08/12/14 12:31, Budzik wrote:
    > Rzeczywiscie łatow jest pomylic konto z ktorego sie wysyła.

    Łatwo? A jak byś to "utrudnił"? Ja tam widzę z którego wysyłam,
    sprawdzam nie tylko nazwę ale i saldo, i jakoś nie mylę - a nie tylko OK
    OK OK.

    --
    Alf/red/

  • 5. Data: 2014-12-08 14:01:43
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Alf/red/ <f...@u...waw.pl> writes:

    > Łatwo? A jak byś to "utrudnił"? Ja tam widzę z którego wysyłam,
    > sprawdzam nie tylko nazwę ale i saldo, i jakoś nie mylę - a nie tylko
    > OK OK OK.

    Łatwo. Zwłaszcza, jeśli coś zmieniłeś w danych przelewu, to się potrafi
    podstawić "domyślny" r-k źródłowy.
    Podobnie, jak we wspólnym koncie może się naglę zmienić "wysyłający"
    przelew w czasie edycji.

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 6. Data: 2014-12-08 14:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Alf/red/ f...@u...waw.pl ...

    > Łatwo? A jak byś to "utrudnił"? Ja tam widzę z którego wysyłam,
    > sprawdzam nie tylko nazwę ale i saldo, i jakoś nie mylę - a nie tylko OK
    > OK OK.

    Robiąc to bardziej intuicyjnym.
    Czasami jestem na jednym koncie, wchodze w jakis przelew i samo sie
    przestawia na inne konto zródłowe.

  • 7. Data: 2014-12-08 15:53:41
    Od: r...@g...com

    W dniu poniedziałek, 8 grudnia 2014 14:59:55 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

    > Robiąc to bardziej intuicyjnym.
    > Czasami jestem na jednym koncie, wchodze w jakis przelew i samo sie
    > przestawia na inne konto zródłowe.

    No właśnie. Prześledziłem całą sytuację na spokojnie. Mimo, że "wchodzę" przez konto
    walutowe, to zmienia się konto źródłowe na podstawowy mBiznes konto.
    Barany w ogóle testowały ten swój beznadziejny system? A może celowo taki babol
    zostawili. 170zł w dupę na spreadzie poszło :(

  • 8. Data: 2014-12-08 15:56:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    napisał:

> [...]
    >Barany w ogóle testowały ten swój beznadziejny system? A może celowo
    >taki babol zostawili. 170zł w dupę na spreadzie poszło :(

    Nie znasz sie.
    To nie jest bug, to jest ficzer :-)

    J.

  • 9. Data: 2014-12-08 15:59:03
    Od: r...@g...com

    W dniu poniedziałek, 8 grudnia 2014 15:56:28 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Nie znasz sie.
    > To nie jest bug, to jest ficzer :-)
    >
    > J.

    Ty się nie śmiej. Dawno nie kląłem przy komputerze tak głośno!

  • 10. Data: 2014-12-08 16:00:35
    Od: r...@g...com

    W dniu poniedziałek, 8 grudnia 2014 13:24:04 UTC+1 użytkownik elmer radi radisson
    napisał:

    > Spoko, zaraz juz ktos Ci wyjasni ze interfejs jest ok albo ze sie
    > niedostatecznie z niego przeszkoliles i problem jest po stronie
    > uzytkownika, a nie niedopasowania do niego - vide kilka watkow powyzej.

    Ciekawe jak sprzedawałby się nowy Windows, gdyby jego obsługa wymagała
    kilkugodzinnego szkolenia, tylko po to, żeby móc w nim zrobić podstawowe operacje...

    Powinni głównodowodzącego projektu tego interfejsu po prostu powiesić na drzewie.