  • Data: 2003-10-17 09:16:32
    Temat: Re: jaki e-bank wybrac?
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arczi" <A...@o...pl> napisał:

    > :((( sorry za lamerstwo ale możesz mi to dokłądniej wytłumaczyć tzn.
    > subkonto ??? (co to znaczy)

    Założ drugie konto (przez inet mozna to zrobic) i wpłac na nie 100zl.
    Bedziesz mial dwa konta: jedno do normalnego uzytku z karta (to co masz teraz),
    a drugie gdzie masz caly czas te 100zl. Nie ruszaj tych 100zl. W ten sposob
    średnia z obu kont zawsze bedzie wieksza niz 100zl i nie bedziesz placil za
    konto.

    > uaktywniam, wystarczy jak wpłace tam 110 pln i nie będe po prostu tego
    > ruszał żeby za te konto nie płacić ?

    Tak, ale najlepiej na to drugie konto z ktorego nie bedziesz korzystal.

    > VE - co to znaczy ???

    karta Visa Elektron; kosztuje 0,99zl/miesiac

    > no i może masz jakieśinne porady dla nowego użytkownika konta Inteligo

    Korzystaj TYLKO z bankomatów ;)