  • 1. Data: 2002-06-25 15:23:24
    Temat: jak złapać pracę?
    Od: "Magda Gierak" <m...@a...waw.pl>

    Mam problem przeniosłam się do Warszawy i szukam pracy marzę, aby ponownie
    pracować w banku. Jak skutecznie szukac pracy w bankach? Mi juz kompletnie
    brak pomyslów.

  • 2. Data: 2002-06-25 22:29:22
    Temat: Re: jak złapać pracę?
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

    Spróbuj tak : przez pół roku pisz na tą grupę - im więcej i sensowniej tym
    większa szansa że Cię ktoś zauwazy

    trzeba też jeździć na zloty, brać udział w konkursach, otworzyć każde nowe
    konto w jakimkolwiek banku jaki się pojawi itd, jednym słowem duża aktywność

    znam co najmniej jeden przypadek gdy taki mechanizm zadziałał

    ps. nie wiecie dlaczego PJO nie odzywa się na tej grupie ? a za to na
    telefonii co drugi post jest jego autorstwa ? Czyżby wygasł mu okres
    milczenia w związku z netią ?

  • 3. Data: 2002-06-26 06:12:10
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jun 26, 2002 at 12:29:22AM +0200, Luzak wrote:

    > znam co najmniej jeden przypadek gdy taki mechanizm zadziałał

    Ja dwa. Ale osob zdolnych do pracy jest wiecej.

    > ps. nie wiecie dlaczego PJO nie odzywa się na tej grupie ? a za to na
    > telefonii co drugi post jest jego autorstwa ? Czyżby wygasł mu okres
    > milczenia w związku z netią ?

    ? To nie ma nic wspolnego z netia, po prostu zmienil miejsce pracy na
    bardziej zwiazane z telefonia.

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-06-26 10:29:53
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message

    > Ja dwa. Ale osob zdolnych do pracy jest wiecej.

    Kurcze - ja znam aż trzy :-)))

    K. Kowalski

  • 5. Data: 2002-06-26 10:31:43
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jun 26, 2002 at 12:29:53PM +0200, Krzysztof Kowalski wrote:

    > Kurcze - ja znam aż trzy :-)))

    Fzakt, trzy. A moze nawet cztery?

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-06-29 11:03:14
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 26 Jun 2002 12:31:43 +0200, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >Fzakt, trzy. A moze nawet cztery?

    co najmniej cztery :-), chodziaz jeden tylko na chwile odskoczyl do
    bankowosci i zaraz wrocil do telekomunikacji :P.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 7. Data: 2002-06-29 14:16:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > bankowosci i zaraz wrocil do telekomunikacji :P.

    To ludzka rzecz okradac :)))