    From: "zch28" <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak rozumiec 'srednie miesieczne saldo' - lukas bank
    Date: Thu, 22 Dec 2005 14:50:39 +0100

    Ja sobie odpuściłem 15 zł w Millenium za 10 dni prowadzenia konta które nie
    były jeszcze objęte miesiącem z kredytem hipotecznym (teraz darmowe). Ładna
    pani specjalnie radziła żebym to konto założył ciut wcześniej żeby potem nie
    było komplikacji :-(
    Oczywiście opłątę policzono za cały miesiąc.
    Takie skubanie zaczyna być regułą.

    zch

    PS. Ostatnio Millenium mnie rozśmieszyło propozycją wzięcia 40 tys. kredytu
    na karte czy cuś mimo, że na maxa wycisnąłem swoją zdolność kredytową biorąc
    hipotekę.
    Takie głupie gadki o dbaniu banków o klienta coby się nie wpakował w
    przerastający jego możliwości kredyt w CHF zaczynają mnie wkurzać.