  • 1. Data: 2005-07-29 19:42:41
    Temat: jak najtaniej przelać pieniądze z KK na własne konto?
    Od: Kowalski <b...@a...pl>

    jak w temacie

  • 2. Data: 2005-07-29 20:00:39
    Temat: Zainteresować się KK w BPH
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Kowalski napisał(a):

    > jak w temacie

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2005-07-29 20:03:43
    Temat: Re: w 99% przypadków nie da się
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 29 Jul 2005 21:42:41 +0200, w <dce0rm$g14$1@nemesis.news.tpi.pl>, Kowalski
    <b...@a...pl> napisał(-a):

    > jak w temacie

  • 4. Data: 2005-07-29 20:21:24
    Od: zbihniew <z...@N...yahoo.no>

    Kowalski wrote:
    > jak w temacie

    Hmm ja bym zrobil upload srodkow z karty na moneybookers, po czym
    wyplata z moneybookers na konto bankowe.

    Nie jest to darmowe, ale nie az takie znow drogie.

  • 5. Data: 2005-07-29 20:47:44
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    zbihniew napisał(a):

    > Nie jest to darmowe, ale nie az takie znow drogie.

    No tak, prawie za darmo. Ponad 8 złotych :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 6. Data: 2005-07-29 21:42:57
    Od: "Leon" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Kowalski" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    > jak w temacie

    Jak masz tel w Plusie zrobic nadplate przez e-bok karta kredytowa, a
    nastepnie zwrot nadplaty na konto osobiste. Najprosciej i bez oplat. :)

    Pozdr,

  • 7. Data: 2005-07-30 00:21:08
    Od: Kowalski <b...@a...pl>

    > Jak masz tel w Plusie zrobic nadplate przez e-bok karta kredytowa, a
    > nastepnie zwrot nadplaty na konto osobiste. Najprosciej i bez oplat. :)
    łał, po prostu genialne, a ile czasu trwa taka operacja?

  • 8. Data: 2005-07-30 10:52:58
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > No tak, prawie za darmo. Ponad 8 złotych :)

    no faktycznie, tragedia... jak potrzebuje szybko wyciagnac 3K
    to akurat najmniejszym moim problemem jest te 100 pln prowizji

    mysle ze wszystko zalezy od skali i ilosci kasy jaka sie chce
    przepompowac.

    nie polecam AllPay'a - zanim kesz trafil na moje konto,
    minely ponad dwa tygodnie, nie chce wiedziec co robili
    z tymi pieniedzmi w tym czasie

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 9. Data: 2005-07-30 11:15:22
    Od: trainer <t...@p...org>

    zbihniew wrote:

    > Hmm ja bym zrobil upload srodkow z karty na moneybookers, po czym
    > wyplata z moneybookers na konto bankowe.
    >
    > Nie jest to darmowe, ale nie az takie znow drogie.

    witam,
    jako że nie miałem do czynienia z moneybookers a ten pomysl wydaje się
    ciekawy - np. ile kosztowałaby i trwała taka operacja z obrotem 1000 zł?
    bo z tego co widzę, to chyba upload z kk kosztuje 2,5%? (co daje,
    zakładając że dokonano tego w pierwszym dniu 54-dniowego periodu, 16,90%
    per annum, nie licząc kosztów póxniejszego przelewu tej kasy do banku)
    to by było jednak dość drogo (może w sytuacjach awaryjnych nie aż tak
    bardzo, ale do codziennych zastosowan nie bardzo)
    ale może jest inaczej i da się taniej?

    dzięki za odpowiedz,
    trainer

  • 10. Data: 2005-07-30 12:02:05